Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, June 11, 2010

RINDU + SAKIT ATI

emm nak cte yg rindu dulu ke nak cte yg sakit ati?????

aku nak bg yg sakit ati dulu la sbbbbbbbb aku mmg tgh sakit ati skang ni pasai FB neh lembap gile mengupload gambo2...dah la lame2 aku tngu tup tup die x jadik upload plak...adehhh la lembsssssssss tol...tp xpela..kl xleh upload arini sok2 jela aku upload..tp klimaks sakit ati aku arini adelaahhhhhh kat opis td pnt2 aku wat kije dah sampai dkt 6 pages, siap dgn flow chart chantek2 bercabang2 tetbe d saat aku save mendetaah tuh,dpt save.....yay!!!SENYUM tp tergerak nak bkk balik..asal cam x sedap ati jew...bile bkk lik pe yg aku save x appear satu haram pon..wehhh siyyes aku save dlm keadaan waras beb..tp mneeeeee?????????

dlm recovery x muncul2, dlm recycle bin pon ilek...sampai aku xplore recovery downloader recuva la hapeh ntah namenye tuh...2 jam recover, yang dijumpai adelahhhhh ~QP016 dannn corrupt file..cannot be open...shitttttoooooo...bubye..da mls nak bekije arini..daaa



BAB SETERUSNYA ~~RINDU~~

Aku cinta...
Aku rindu...

Wakaakka...jiwang x???
buweekkk la nak jiwang2..huhu
hakikatnya aku rindu sgt life kat KL,ghindu kat geng huha huha,rindu kat kdai mkn ayam chop NICE tomyam tuh, miss sgt2 kat kehidupan mlm2 ku yg berwarna warni..mlm2 dok meroyan kat TGV jj cheras selatan..mlm2 dok pi menerima urutan kat down town..heii ini open massage ehh!!!!bkn massage2 yg marabahaya tuh ehh...

Lately aku obsess sgt dgn kije..setiap mase pkir pasal kije..even tgh drive pon leh msk hal kije..penat sgt sebenonye..rase mcm da x se njoy dlu..even tgk wayang pon lom lg utk tawun ni...adeh la haii...kronik je mcm kan...waaaa tlg laa...ape nak wat ngan life neh????

No comments: