Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 3, 2008

Not Feel Soo Gud....

arini klas aku seawal 7pg...
thanx god coz i've strong effort to wake up....ngee suboh beb!!!!
abes je klas, dunno y i'm so motivated....dun even YM or update blog...abes je klas aku wat kije okkk....tp skang aku da xsanggup tuk x melagha..so aku pon meng 'update' blog..pasang lagu kuat2 (pki headset ea-bru bli smlm...x mengganggu owg len pun)...cess!!tpu la aku da insap leh dok seharian wat kije...cam HARAMM!!! cme aku still lg mengang ngan kes last friday...(refer la kamakian aku kat bwh ni)... rase celake tu still x ilang...but seem i'm fasting,so try to avoid fucking people....juz keep silence dgn bkk radio kuat2...ok x?so proud of me....ngeee!!!

itu la aku.......
kl la sesape nak tau laa(tanak tau pon..de aku kesah???)
not easily touchg BUT once touchg.....it takes time bla bla bla...pahamkan sendiri la..ngee!!
sbb tu dlm friendship...aku mmg go lucky jew...mmg xde la istilah nak mrajuk2 ni..pe aku dpt kl ngajuk2 ni?buang mse jew...gtu gak la kl de owg nak ngajuk2 ngan aku...de aku kesah??? hmm...PANDAINYERR!!!!mmg xde maknenye la nak suoh aku pujuk...

tp skali aku terase tu means dat mende tu tul2 siyes....so mmg lame la tuk aku nak maapkan.. dats d -ve 'bout me...even aku leh bowak ngan dat person cam bese pon lum tentu aku da redha dgn pe yg die wat...hmm!!KEJI tul prangai kan??sbb tu aku x suke d sakiti...sbb aku bkn leh simply maapkan owg!!tp lame2 aku akn maapkan gak la...dun wori...

aku pon x bape suke ngan prangai aku ni...tp tula hati aku x cukup mulia + suci...huh!!!persetankan......hehe...msti byk sgt melagha kan??opsss!!!!hmm tp mulia hati ngan bek ati len tau...even aku x ckup mulia tp bek ati tu still de okkkk..TETTTTTTTTTTTT

p/s: xyah la sebuk nak tau pe kebaikan aku okkk.....

No comments: