Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 31, 2008

Kemaluan + damn siyyall...

huh....CELAKE!!!mmg siyyalll la....
cmne aku leh tertpu,d tpu n d men2kan....
hahhh....damn shit laaa...odoh odoh!!!!

pergh....lpas d malukan,cecpat aku ke surau tuk menenangkan dri drpd memaki + mencarut ngan lebey dasat lg..Alhamdulillah....ilang mud siyyall nak tlis en3 lg 1 percutian....tp kejap je keinsapan aku...kejap je ckup la...ni aku lpaskan dlam blog....

siyyal la kwn aku sowg ni...kot ye nak pekena kan aku...jgn la ngan care cmtu...pergh tercabar gle kewibawaan aku neh....slame ni aku x pnah kenekan die twuk2...slame ni aku hormat die as my kuts fwens...tp si siyyal ni pekena aku twuk2 siyyall...hagh...i feel so siyyall...fucking fucking... shit damn celake...vavi!!!!!!!!!!!

huh slame aku leh berdiam...aku diam BUT i'm juz normal person...w/pon hakikatnye aku d lihat mcm xde pasaan tp ati aku still berfungsi okkk...huhh..aku rase nak tumbuk owg je...siap arr sape yg lalu dpan aku mmg slamat la kne penumbuk aku (tp jgn isau,aku bkn kuat mne pon)..

nape??mengapa??bagaimane???
xde mud nak xplain skang.....lg bikin wa nak maki gle2 babi.....
so aku smpan dlu cte...hopefully mlm ni aku x d serang sawan gle babi yg mberikan aku short term memory...tp kl shot term memory lg magus...bia aku lpe wut oredy happened to me...
kesiyyalllan yg da membunuh keegoanku......


p/s: don't ever touch my butt...nape??t aku stim??BKN!!!!
sbb skali aku kentut (w/pon slalunye wangi) tp ble aku nak kentut busuk...kebusukkan tu akan twus mlekat kat ko sampi ble2....

No comments: