Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 16, 2009

Perak??JB??

Alhamdulillah...rmai da kwan2 aku yg dpt seru tuk membina masjid...tnggal aku yg msih SEPI...ting!!!huhu..tpppppppppp..waduh!waduh!!!rmai bangat yg mau kawen pd date yg same...

huhh...sampai skang aku still pening..berbelah bagi..x abes decide lg yg mne satu..

sowg tu kwn matrix..teringt zaman susah senang bersame d matrixx..tp lps abes jaman itu,keep in touch but not keep in viewing each other..opss ayat apekah??kl x view cmne nak touch kan??ape2 aje laaa...huhu..indu bangat sama die..

sowg lg teman seperjuangan bekongsi method cmne nak wat experiment..byk mase d abeskan bersame d lab..wpon xsame supervisor tp xde alasan tuk x mengular...hahahhaaaa..kunun2 nak pinjam chemical la beaker laa..pdhal nak melepak bergossip..erkk..mak suoh msk u blajo rajin2, ni da sebuk bergossip hal owang...
yang ini pon aku teringin nak tgk wajahnye bersame si abang...

alamak...cmne neh???

tetbe arini dpt lg 1 invitation kat rawang plak...tp yg ini opismate...mungkin xbape rapat..hanye bek sket2 jew..hehhhh...tp kwn aku ni chantek taw..aku kan sgt laa teruja ngan owg2 yg chantek nehh.BUT i'm not lessy okkk!!!emm so tu yg kepochi nak tgk die pki baju pe..match x ngan husband die...erkkk tp tuk kwn2 yg len, kl d takdirkan aku xdtg wedding kowg pasni, jgn la kecik ati sbb ingt aku tanak dtg pasal ketidakcantikkan koo...opsss!!mampos kne baling ngan tempayan wat statement cemni..heheee...emm ko hingat ko tu chantek sgt ke cik sue oiii!!!sila laaa cermin muke okkk...pekkkk!!...kne baling taik...hihi

tp ble pkir2 lik,rawang ni terlalu dkat ngan KL,so aku abaikan dulu...hohooo..satu lg statement yg nyampah...cess!!!eksyen sungguh gamaknye.

sampai saat ni, still cannot make any decision..de lg almost 10 days to think 'bout it..huhh kl la bdan ni leh d potong n d sambung smula..akan aku anto each of my body part ke setiap tpt...huhhh...

nape aku sgt memikirkannye scr complicated??

sbb azam aku twun ni tuk cbe manghadirkan dri d setiap wedding invitation..
takmo da mcm twun2 lps..jgn kate xpenah...pkir pon takmo..million sori yer for those yg kawen thun lps...

okkk laa aku mau twus berpikir2222......

1 comment:

honeyfresco aka ila said...

kawen aku ko tayah pk tau.
ko kna rewang. haha