Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 26, 2009

..Spender 2 Lapis..Satu kuning+satu pink..

kenape owang pakai spender 2 lapis??? TING!!!

any idea??

kl kaum pompuan..spender 2 lapis kadangkala d pakai during menses dgn alasan tuk mengelakkan kebocoran..opss!!terkantoikan rahsia dalaman wanita plak..aku pilih jwpan tu sbb aku penah wat aktiviti ni satu ketika dulu..erkk kantoikan myself plak..tp ni mse zaman nerdy yg sgt xtau pe2 lg..ingt kl pki spender byk2 leh cover tahap kebocoran..ngee

kl kaum laki plak...hurm hurmm..erk xbrani la nak ckp pe2..ko tnye la kaum yg sepatutnye yer..

tp arini accidentally aku ternmpak la minah neh pki spender 2 lapis..camne aku leh nmpak??
HAH..kowg ingt aku ni gatai sgt ke nak men bkk2 sluar owang??huh xlalu okk...aku pon de jgk eh n spender2 aku lg colofull siap de ribbon2, rende2 kocek2 lg taw tp syg laa nak pki sehari smpai 2 lapis..xde kije aku laaa nak basuh spender smpi 4-6 helai sehari..ngeee
al kesahnye..pg td aku d arah menjage exam..sambil round2 tetbe de sowg bdk ni kenyit2 mate kat aku..haishh mamat ni nak tackle aku kew??brani ko nak jdk anak ikan aku??aku buas taw..hukhuk..memule tu aku sgt la lampi smpi la terdengar satu jeritan.......

"sape2 lg yg bwk nota ke toyol msuk dlm exam hall ni tlg mengaku sblom saye gagalkan sume owg!!!!!!!!"

EXAM HALL SENYAP.SUNYI.MALAIKAT LALU KOT.

hurmm sah2 la xde yg nak mengaku beb..even aku dlu pon kl bwk toyol msk exam wat muke sposen sudah..kunun2 pi toilet nak tgk hasil pen'toyolan mlm td tuh..tbe2 plulp!!mmg xde rezki aku..toyol memilih lobang jamban..nmpak sgt glabah..maklum laa bkn expertise dlm tiru meniru neh..skali tuh jew laa percobaan meniru then insap..skang baru terpkir x berkat ilmu aku blaja dowh..tu yg jd cam skang...ekekeke..keberkatan itu penting yer kwn2!!!

tp dlm exam hall yg skang ini..sume pon sgt la expert dlm tiru meniru neh..xmen la pi toilet beb.. ble tahap kesabaran kami memuncak..SPOTCHECK d lakukan scr adhoc..
hurm mase nilah aku terjumpe spender 2 lapis spt yg d hintkan oleh mamat kenyit2 mate td tuh..upernyer die la yg nmpak kegiatan peniruan d celah celahan spender 2 lapis tu..wah!!!cuci mate ko eh mat!!aku pon memulakan perabaan ke atas diri minah tuh..ok je..xde yg mencurigakan..ble aku suoh die berdiri..die trus berdiri..sgt konpiden..sipat yg bagus..then aku selok tgn ke kocek slua die..

tetbe die sebok nak pegang slua die..dlm ati "owh tau glabah..ko bwk toyol eh!!ko bwk toyol kan??"..tp bkn note yg aku jumpai..mata aku tertumpu sharp chantek je kat bwh pwut die..terserlah laa spender pink yg menutupi bahagian ***** die..erkk..aku yg glabah beb..cctv berade d mne2..kang x masal aku kne claimed melakukan sexual harrassment plak..

"knape x zipped slua ni?"..soklan paling bodo aku tnye..glaba beb nmpak ***** owg even terlindung d sebalik color pink tuhh..

"zipped saye rosak"..bijak gak jwpan ko kan..yela mne de owang nak bkk zipped slua sesuke ati kan..lebey2 lagi pompuan..kang len jadiknye kann..

aku still xpuas ati neh..aku goyang2kan slua die sambil die memegang erat pinggang slua die takut terlurut..tp xjmpe pe2 pon..huhh terpakse aku blaa dgn keadaan blurr gle.x ckup bukti.kat mne plak ko selit toyol ko neh??pandai toyol ko men hide n seek ngan aku ek...hishh..geram.. x abes kat ctu... minah ni plg last skali anto paper..ko hingat muke ko nerd, baek, sopan gle, ko leh slamat??huh aku nak carik toyol ko sampai lubang ***** okkk..

"minah(bkn name sebenar) come ere.."

i stopped her again n geledah lg bdn die (bkn nak amek kesempatan ehh)..mamat td kate die selitkan note kat pinggnag slua..aku pon beriye la selak2 baju die neh n tetbe ting!!bkn note yg aku jmpe..tppppppp spender lg,tp kali ni 2 lapis..yg lua color pink yg mcm aku nmpak mse slua die hampir terlurut td..n yg dlm pink tu de lg sehelai color kuning..kuning terang cemni laa..pergh mmg aku xplore abes laa..yg shockednye slua die da boleh zipped you..wah sempat you die menjahit zipped sambil jwb exam.. excellent tul la minah neh..kl dpt msuk u ni msti genius gle.. malangnye harte karun yg aku cari still xjmpe..aku pon x mmpu nak pikir die sorok katne..wpon aku dpt jangke kat mne.. mungkin celah ***** kot...whoaa...kawasan larangan plak..kl x dah lame ko kantoi okkk!!

yg jdk persoanalannye....

nape die pakai spender 2 lapis??????

antara assumption aku....

1. Mungkin, spender die yg dlm skali koyak..nak2 part yg bwh tu..sbb tu die pki lg 1 lapisan..tp ape la bodoh sgt, kl spender da koyak tu xreti2 kew nk buang..kot ye pon tu spender idaman..kl still syg gler babi tanak buang pon..ko pki jew la mase tdo mlm..msk angin!!heheee

2. Mungkin jgak rambut2 die pjg sgt..utk mengelakkan drpd bersepah2 kua, tu yg die pki lgi selapis color pink lg you..haishh..ko kasi trim la beb..bkn lame pon..abes kuat pon 5mnt..plg lame pon 10 mnt..sambil ko meneran2 time sembelit tuh, sempat je nak trim okk...

3. Mungkin minah ni pembersih kot..apekah kaitannye??sbb die takut ilmunye d kotori mse toyol tu d selitkan di celah2 *****nye..dats y die memilih tuk pki spender 2 lapis..so kl toyol tu d letak diantara ruang 2 spender tu..xde la rase geli sgt nak pgg dat toyol..mmg brilliant..ko buat la lagi.. aku simpah ***** ko ngan acid kang br tau..

YESS...mmg aku nak claimed ko meniru...assumption NO.3 adlh logik..

No comments: