Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 19, 2009

Wedding Lagii + Reunion..


huhh....wedding lg lg lggggg.....
mggu mggu lps (saat JEM breakdown)..kunun nak pi wedding d perak.tpnye mmg pi pon.malangnye x sampai tpt yg d tuju...

mggu lpas plak wedding gak kat mlake n sremban.dua2 pn aku pi.

mggu br je lpas ni wedding lg kat JB n KL.same gak.dua2 pon aku pi.aku
huhhh...banyak nye laa mggu2 wedding yer...owang yg rajin bangat pi wedding tu ble plak weddingnye????TETTTTT....xmampu nak jawab...

....................................................................................................................................................................

1st wedding xkesampaian tuk d tunaikan..sowi yer noye.bace la en3 TUHAN penentu tuh..sadis..nex wedding ke mlake plak..kali ni xbrani bwk JEM..so back to zaman blaja2..naik bas okk..huh demi kamu sahabat..aku sanggup bersusah2..yela kdg2 idup xsemestinye senang sentiase iye ngee..muhasabah diri neh.then mase ni la aku dpt jmpe geng2 lame..siyes terkenang jaman2 hostel life..sambil mkn2 ns minyak tu..recall lik memory2 dlu..indu..



classmate wanney n geng mate...heheheee



x sangke dpt jmpe lg otai2 maktab neh..otai tau awek2 neh dulu..heh

....................................................................................................................................................................


Emm mnggu yg br je lpas neh ke wedding huda d JB n Qiss d KL...



...JB...


lame aku xlik JB.almost 3months since last on Christmas.sbb pe?xtau.mayb sbb kije smpi busan tenung skrin rata nmayb gak jln2 buang wit sampi koyak kocek.then dah xde wit lik JB.so dis yer 2009, 1st time aku lik.plak tu kne nek bas bagai.lame x nek tren.berpusu2, mnyelit2 celah ketiak negro gergasi,bau die satu tren, diri sbela nyonya pki slua katok muke xmandi.terlps satu tren.jam dah pukol 9.30.arghh shit setan.salah sape?salah aku.aku tau.xpayah nak menyesal.tnggu lg sbelah awek pki bj kurung sbb arini jumaat.owh arini kije.aku pn pki bj kurung tp bkn ke tpt kije.dah busan dengan kije.lari jap nak cari ketiak mak.indu mak indu ayah...layan prasaan 15 minit...sape yg bodoh?aku ke star?slalu 5minit skali tp time aku ade time tu wat hal..9.50 nek tren.shit.mmg xsempat.huh

pudu metropolitan,5tahun lalu mcm kota indon.skang mcm metro cenengau.much more worst. sungguh xpaham.

'JB skarang, IPOH skang...kak nak pi mne??"

persetan dgn owang2 d cne.lari2 sepantas sonic menyandang beg ribon coklat tuju kaunter transnasional.Jam 10.04am.Shit..hampir jatuh titisan tu..xkan 4 min xleh tnggu bang??layan aku mcm setan.. aku tetap akan ke JB.."pkol 12.arge knk2 rm19.20".huh keluh pjg mata berair.ape yg ade aku bg w/pn hakikatnye dah xde yg tnggal.

2 jam lg.rayau2 mcm cenengau.pewut sgt lapa dgn tekanan.byk rupenye dugaan idop d kota metropolitan.tp xpayah pkir sgt.yg ptg aku jmpe mak ayah,adik2 n sahabat.KFC mmg teman setia.bile sendiri,KFC la tpt aku.bace paper sambil ratah ayam drumstick.yum yum padahal dlm poket tnggal 3 ringgit.jadik la tu tuk sampai JB....

Tbe around 5pm..

"fiza, majlis dah stat ke?"

"blom tp belah laki dah sampai...em ko amek la cab ke cni skang.cpt tau!!"

em ok..xsampai ati nak susah kan sahabat.bekije keras menemani pengantin baru.

cari ATM...OUT OF SERVICE..huh.big sigh**

"pakcik..ke MPTI bape?"

"RM5"

"ala..dekat je pacik..kat slekoh dpn tu jew..xkan sampai 5 ringgit?"

..........

"xpe...thanx"...tutup pintu

bejln lg sendiri..lalu celah2 kdai..5-7minit dah nampak khemah,baju mlayu, kurung pelbagai warna..at last..aku dah sampai..

"Hai Huda, Slamat Pengantin Baru..Congrates"


huda slamat bergelar wife kpd husbandnye hans



d nex day....sanding pulak



ex SKMB JB...miss ya lots...who's nex???ahaaa..




ptg tu twus amek tiket ke KL....i'm back...

d nex day ke gombak plak for Qiss Wedding...



No comments: