Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, March 27, 2009

Hari yg D tnggu2...

Aku suke arini....

Penat.lame aku sakit.xde wit.hehe.akhirnye berakhir pon.nak bg sikit kat ayah.mne tau aku ckap nak blk tp aku x tunaikan.aku mmg pelupa.slalu mungkir janji.kecian ayah.bile la aku boley jd anak yg baik.slalu x consisten kan?tp ayah ayah slalu kate "xpe".tp aku tetap ingt.niat tetap niat.insyaAllah bile rezeki aku datang.aku takkan lupe.

lg satu aku suke.aku dah luahkan semua.semuanye.lega.hope aku betul.aku selalu keliru.tp skarang dah x lagi.mungkin dulu.itu dulu.aku tanak lagi jadik yg dulu.hampehh.aku xdpt ape2 pon.bodohkan???

jom balik.aku nak rehat.libur2.hehe.jom jom.jgn lupe tutup lampu.tutup tau.

EARTH HOUR tau.hehehee

No comments: