Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 25, 2009

IPIN da pandai ngajuk...

Hurmm lame aku x jenguk IPIN si mudak motak..since pi bandung..so almost sebulan gak la x pat bergomol ngan IPIN..jumaat yg baru lps ni aku p jenguk IPIN..cian IPIN..dr pintu store aku dah nmpak die.lidah terjelir2 dok jilat hingus jew..dah la hingus color ijo..die tgh memapah kat meja solek..baru jew aku langkah kaki masuk bilik..BUKKKKK!!!!uwaaaaaaa!!!!!


Amir ajim terjatuh golek golek golek x henti2 sampai dapur...hhahahaha mmg anak wayang..em ngee..cian IPIN dlm usehe kuat die nak bertatih, asik jer jatuh pale hentam lantai..dah la motak..harus la xde protection pe2 pon melainkan tulang tengkorak tu hahhh..

Aku pon dok kelek la die tp uwaaaaaa!!!uwaaaaa!!!erkkk..nape ko nangis lg ni IPIN??

IPIN dok belek muke aku..pegang2..touch2..hehe..then uwaa!!!!uwaaaa!!!nangis lg..cesss IPIN ni ngajuk ngan aku kew??ker ko dah x knal mak ngah??cess siutt..hurmmm tula lupe daratan lg..asik pi mlancong x ingt anak buah.. smpi IPIN dah jadik gegurl pon xsedo..tgk laaa tuh..




kl ko dpt adek pompuan msti muke die camni kan IPIN??

emm mak ngah ko x jenguk lame bkn dah lupe kat IPIN tp mak ngah kije keras sbb nak bg IPIN jln cpt..yay akhirnye IPIN dpt baby walker yg mak ngah idam2 kan...wakakaa aku ke yg idamkan..ye laa nak tnggu bli tuk anak sendiri, ntah ade lg entah x patern cemtu..nak tnggu offer kasi muwah sket pon, lpas seploh kali J card day pon lom tentu twun arge..last2 tutup due belah mate, bli jew la..see..betape sygnye mak ngah kat ko IPIN..demi ketidaksampaian ati nk tengok tengkorak ko retak2 d mkn lantai..

P/S: lpas aku de anak t aku pinjam lik dr ko eh IPIN..time tu msti ko dah de moto ke kete..haha

No comments: