Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 20, 2009

PuTeRii PucuK KeLOmPangggggg

sekadar d pinggiran

penah dengo x puteri pucuk kelompang???..msti kowang ingt tu name bunge kan sbb dgn x masalnye aku letak pic bunge kat atas tuh..pic tu sekadar hiasan semate2..utk mengaitkan citer aku jew..cbe selak2 lik en3 aku sblom neh msti ko akan jumpe ayat "puteri pucuk kelompangggggg pang pang kopang kopang gibing gibing" hehe..kecik2 slalu nyanyi lagu ni kannnn???eleh jgn tipu..


Ohh kl tgk bunga kat atas tu memang nampak cantik belake, nampak mewah pon de gak..mmg melambangkan ciri2 seorang Puteri..Puteri kan mmg sinonim dgn kecantikan..kemewahan..tp Puteri Pucuk Kelompang x seindah bunga kat atas tuh..Puteri ini aku rase nak lempang jew..yg ini aku gelarkan Puteri d sbbkan sipatnye yg menganggap dirinye seindah puteri, sehebat puteri tp buwekkk..hampehh..kl ckp mmg pong pang pong pang die paling hebat..tp dulu tinge aku tinge kuali..trime jew bulat2 (mcm shit aku kebelakangan ni..sembelit dowhh!!ngee) cte tipu lg dramatik die slame ni..pergh mmg leh jadik anak wayang sey..

sebenonye aku x gemor nak cte2 hal owang..wahh!!anak wayang jugak ker aku neh??ekekee..pdhal tiap2 ari masuk opis update cte hangat..stgh jam gossip br mule wat kije..ya allah..anak sapa la nehh..pdn la buku kiri tu lg cepat abes..kl jln terase berat belah kiri tu, mmg byk dosa ngumpat la tuhh..astagfirullah..tp nak cte gak..hehehee..emm how to start???jom kiter kasi HOT Fm...wakakakaaa...

"aku dah bese bwk kete..kat uma aku..kete bf aku..blablabla.."

" bape die nak bg?sbb aku pon penah dpt offer jadik model sblom ni....."

"aku bwk dkat 160km/j td nak ke mines"

"aku ni mmg d lahirkan dlm famly biz kot..mmg xreti dok diam"

Adelahhh laa hai berbulu siot tinge aku dengo..

astagfirullah..ni dah kire mengumpat neh..eh tp aku x expose pon specific name kan..juz introduce as PUTERI PUCUK KELOMPANG jew..so xkire laa ngumpat..lantakkk!!aku nak cte gak..

Dulu aku n teman2 layankan jew prangai manje..erk manje la konon!!!mengada2 telebey ade laa..nyampah mak noksss!!!

"emmm korg..grgkan telur yg ape name tu..emm mate kerbau ehh..aku xreti la!!!"

huk alorrr!!!palehotakk..ni nak kne lempang ke nak kne baling penyapu???oooowwwhhh ko men telur orang pandai..goreng telur x pandai..haiiiishh ni yg nak mencarut lebey2 neh..pasni klasifikasi blog aku adelah 18SX okk!!sbb akan lebey byk perkataan carut yg akan aku gnekan..

skang ni prasaan menyamppppphhhh n menannnnahhh aku dah tahap yg paling busukkk skali.. so skang ni anda (Puteri Pucuk Kelompang) tak akan d layan spt puteri kyangan lgg..kami akan melayan anda spt puteri terbuang..heheheeeee..so sekiranye tuan puteri terbuang x d beri mkn pd hari ini, esok dan selamanyanya..pandai2 la tuan puteri nak idop sbb tuan2 hamba d cni sudah merase annoying terhadap tuan puteri..tp tuan hamba yakin bahawa tuan puteri x akan kebulur sbb tuan2 hamba d cni mmg xlalu nak mkn ikan pekasam tuan puteri yg harum semerbak seantero kayangan tuhhhh..dun wori..heheee

P/S: haihh..kl de sesape nak order ikan pekasam leh la kontek tuan hamba d cni yerr!!!!! =)

No comments: