Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, March 9, 2012

FRIDAY NITE

yahoooo cuti datang lagiiii..SUKE SUKE SUKE!!!!

skang ni time cuti2 ni jela baru ade kesempatan utk berblog..tu pon mujur laki aku sedang wat part time, iaitu kije luar di klinik @ LOCUM..Aku ni plak akan mengekor je laki aku walau ke mane saje berada..opss opsss bukan sbb jeles or x caya eh, tp aku x suke dok uma sorg2..malam2 plak tu...ngeeeeeee!!!!

So bila ikot laki aku ke klinik,antara aktiviti utama aku adelahhhhhhhh:

1) Pi GIANT...walaupon niat asal nak beli AJINOMOTO cepoet tu, tup tup minyak SERI MURNI pon dihangkut...TONGKAT ALI pon dihangkut..senang cte asal pi GIANT je konpem sebakul tu mesti penuh laaa...

2) Ke 2N SHOP sebelah tu...kejap2 beli tupperware, kejap2 beli bakul..ntah ape nak diisinya xtaulaaa...

3) Kedai pakaian PEACE COLLECTION (size XS --> XXXXL)...hehe kedai ni menjadi pilihan sbb skang ni dah pakai size L...opsss mak aiii...L hokehhhh..tp kadang2 M pon still bole muat lagiii....kakakaaaa nk perasan kecik lg tuhhh....

4) Bukak lappy...layan la ape2 yg boleh dilayan....

5) TIDO...hahahaaaaa yg ni yg paling BESTTTTTTTTTTTTT!!!!

ok...dah nak balik...JOM!!! JOM!!!!

No comments: