Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 21, 2012

JEANS VS NASIK

Hurm...hari pertamaku melayari blog menggunakan smartphone, terasa sronok sgt sbb bole taip sambil baring2, kejap kang meniarap kejap kang terlentang..dah mcm dugong daratan dahhh..jakun kan???orang lain dah bejaman guna smartphone, tu yg sambil berak pon leh je reply email kan??yang aku ni baru nak terkial2..cesss!!!
huhu neway thanx to my hubby for d precious gift..muah muahhhhh..hehe ini semua gara2sang isteri x dapat dihubungi oleh sang suami selama setgh hari kerana hp sang isteri telah mengalami masalah ke'biol'an yg begitu ketara..Jadiknya sang suami pon x sabar2 mendesak sang isteri membeli hp baru atau dalam ertikata lain sang suami telah membelikan hp baru kpd sang isteri..MEKASEH AGAIN kpd sang suami..hurm barang ape lagi yg akan rosak ekkk lps nii????hahahhahaaaa...

Mari kita berbalik kembali..Tengah dok melanding2 atas katil tetbe terpandang seluar jeans yg bergantungan..hurm aku rase dah 2 bln dah aku x pakai jeans tu..2 bln juge bergantungan d ctu..means 2 bln la jugak x berbasuh yerrrr...haha BUSUK!!!eh ape plak..sluar jeans ni kan lagi lame x basuh lagi byk value nye..iyo dok???

Hurm tp hakikatnya mmg dah lame sungguh aku x sentuh sluar2 jeans ni..bukan sbb dah malas nak pakai ataupon takmo pakai sluar busuk, tp sebab dah tak muatttttttt!!!!!!! Yer di ulang X MUATTTT!!!
Sudah gemokkah SUHANA?????ya ampunnn..berat aku dah mencecah 5 angka hokehhhh!!!Opsss nauzubillah aku seberat 5 angka..dah bermula dgn angka 5..skang ni aku dah terasa lemak membonjol di cne cni..kalo pakai jeans tu lagi laaa ketara kebonjolannya dan terasa semput ala2 mcm balik jalan kaki dari spital sampai uma okkk..huhhhhh seksa nyah..mcmmane ni nak mulakan 1st step dieting???? Any idea guys??

Tp tolong la jgn bagi solution JGN makan nasik sbb aku mmg x mampu nak buat..aku ni jenis pantang jumpe nasik..nasik pon pantang jumpa aku..abes diserunya aku "makanlah aku!!!makanlah aku!!!!!"..pulak tu kawen pon dgn orang yang berjiwa kedesaan melampau..kadang2 tekak aku ni mengada gak nak mkn mknn omputih, yang laki aku ni takkannya kata tidak sbb prinsip idup die "permintaan isteri kena ditunaikan". So pergilah kami ke restoren2 western..order la segala jenis steak laa, chicken chop bagai, tapi tup tup dah malam2 sket... "yang, mcm nak makan nasi laaaaaa..." Demi kaseh kuturutkan...dgn haku2 skali melantak nasik di tgh2 malam nan hening...jadik la size skang ni yerk...SO sila la pilih antara satu...satu je okkk!!!

NAK PAKAI JEANS ke NAK MAKAN NASIK??????????

No comments: