Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, April 2, 2009

MODE: Mengular!!!!

WOW!!mengular..dah jadik hobi aku skang neh.hehehe..perlu ke alasan yg kukuh tuk pi mengular??NO!NO!hurmmm..suke ati aku la nak wat pe kan??

Semalam..aku pi mengular sejauh 15km jew..not too far rite..semate2 mau nonton..nonton itu shophaholic..wow mmg pengularan yg puas ati laa!!sbb pe?sbb cte tuh mmg besh glerrr vavi beb...kelaka..njoy..romantic..full of excitement..hmm maklum laa tuk kaki shopping cam aku neh..sah2 la teruje bile tgk cara si rabecca ni shopping bagai..tp aku xdela sampai sanggup berabis 1o kredit card juz for shupping..gaji ciput xyah laa nak berangan2 mat jenin..




2.00 pm



4 wanita slumber dgn office attire enter cinema hall..tgh tunduk2 cr seat dlm kegelapan tuh tetbe de sweet couple..i guess da stgh abad gak la..itu auntie tegur??



"WAh eppi ooo kelija, lpas lunch bule tgk movie.." auntie tu sound pedas sambil sengih2 kunyah popcorn..


"tup"..hamek koo..kne kat batang idung 4 wanita slumber dgn opis attire tuh..4 wanita neh pandang dkt auntie n apek yg tgh kraapp kruppp mkn popcorn..


"hmm flexible working hours laa auntie...no harm"....erk pandai la ko menjawab eh!!!!


tp tetbe kua lg 1 ayat dr sum1 yg frust bekije..."hehe...yer laa auntie, bonus x dpt maa..so we ols wat bonus sendiri laa..kami kije kuat tau kat opis..dun wori balik t wa sambung kelija.."


"howh..iya laa...iya laa..Bonus talak ada msti kije x eppi woo..tgk wayang balu eppi woo.."hahhahaa..auntie gelak sempoi

lps cte abes..lame gak borak ngan dat auntie..mmg sempoi..leh jadik geng kitorg la auntie neh..

Aku sempat layan 1 cte jew sbb de tanggungjawab len...BABY SITTER..howh gosh!!bile la komitmen ni nak berakhir..cannot stand anymore!!!much more worst when my sis told dat amir ajim might become a brother soooonnnn.....wuaaaa!!!!!!x sanggup dengo!!!!x sanggup tau!!!!! totally x sanggup....plz don ask my favor anymore..

Kwn2 aku dpt sambung lg 2 cite lps tu..Knowing..Race to witch mountain..hurm aku nak tgk knowing tp x kesampaian...2 mggu je lg sue..bertahan!!!!

So kesimpulannye WEDNESDAY is our showtime..movie yg da target nak tgk aku kumpul2 tuk marathon ari rabu..murah beb..utk yg bergaji ciput cam we ols neh laa..sob3!!!

No comments: