Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, December 5, 2009

Jom beli brg sekola...???

tebgah2 aku landing atas katil sambil pikir2 budget utk d kawal bln neh sbb ujung bln pon belom tentu gaji aku masuk..aku da kne bersedia coz pengurusan kat tpt kije baru aku ni segalanye adelah sgt la lambatttttttt hokey...tetbe tgh dok aku runsing ribut n serabut neh, de la owang tu landing sebelah aku smbil berkemban...

" angah, jom la kite pi giant shupping2 brg sekolah...skang ni kan tgh offer gile2.."(bla..bla..bla..)

punye laa pjg lebo die dok bebel kat tepi telinga aku yg tgh berkecmuk nehh..hamboi2!!!!syoknye ko..cuti skola br je stat tp da sebuk nak shupping brg sekolah tu pekejadahnye laaaaaaaaa..nak men cekgu2 ke time cuti2 skola neh???aku ni nak pi beli charger hp yg seploh hengget tu pon berkire2 sbb kl bli kang hp tu xleh on jugak...so bek aku pinjam je charger membe aku yg akan balik JB ujung mggu t..huhu sadisnye dengo penderitaan aku ni kan..yg adek2 plak senang2 je claim aku menipu bile aku ckp aku xde wit..haihh tewus la aku matikan diri n wat2 tdo mls nak layan si diyana geydiks neh..ko nak alat tulis..hagh sok angah korek segala alat tulis yg angah kumpul mase jaman2 jadik cekgu dlu..hagh ape nak??pen??pensel??pemadam??sume ada..marker??hagh marker pon melambak nak wat conteng mulot ko yg kepoh n suke melawan tuhhhhhh..

No comments: