Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, December 26, 2009

WEDDING n WEDDING lagiii...

Emm sebelom aku masukkan cite wedding kengkawanku..aku nak hupdate dulu kisah gobok yg berpurnama lamanye aku mencari..kl kowg tgk en3 aku sblom ni pon, aku dgn rase tanpe segan silunye slumber je tunjukkan longgokan baju2 yg menggunung tinggi x sempat ditarah..hurm so mase proses perpindahan aku dr KL ke JB ritu leh dikatakan 70% yg memenuhi ruang kete tu adelah baju2 aku dr pelbagai jenis dan rupe dan juga versi (sudah d basuh dan belom d cuci) hehe..then yg sedeynye gobok yg sepatutnye de dlm bilik aku dah di heret ke bilik bujang sbelah sbb bujang2 ni adelah sgt selekeh sekiranye xde gobok..baju sesuke ati je letak d setiap sudut yg ade..at least aku even malas lipat baju pon tp kedudukan baju tu molek je selonggok satu tempat sampai jadik gunung..janji x sepah satu uma..haihh xpaham la dak laki yg x fandai mengurus diri sendiri neh..cian kat mak aku taw..mujur aku da balik ke pangkuan family..leh la aku tolong tambah lg kesepahan..opssss..silap..leh aku tolong pe yg patut..ngeehehe


Lame aku usha nak bli gobok milik persendirian..coz aku sgt la x ske campur aduk baju2 aku ngan adik2 aku..sbb t si geydiks tu mule la baju aku pon nak ckp baju die..erkk!!nmpak sgt baju aku sizenye seakan2 baju diyana...hahahaa..itu dolu laa...skang suda sedikit sedo diri..no more baby tee or body hugging2 neh..hihi..so akhirnye setelah 2 bulan baru la baju2 aku yg menimbum tu terbela bile aku bli gobok sliding yg sgt berkonsepkan nature...wuahaha

amacam???hijau kan??very nature lover hokehhh...

hurm okeh laa puas ati bile da dpt gobok neh..laci 2 kat bawah tu siap dgn kunci..so sgt la bagus sbb leh aku sorok brg2 yg slalu kne skodeng ngan adek2 aku time ketiadaan aku..gini la hidup berkuarge..brg aku brg ko..brg ko brg ko..abes sume perfume2 aku d kebas wpon sekadar nak pi bli telo kat kdai mamak..kot ye pon bau ketiak mamak tu lg kuat dr minyak rambut ko, xyah la nak sembur perfume hugo boss aku dkat stgh botol..mne x panas aku..aku nak beli perfume tu pon sampai 3 hari dok mundar mandir mundar mandir kire wit dpn kdai perfume kat langkawi taw..tu mujur kat langkawi..kl x pi langkawi mmg koleksi silkygirl perfume jela yg aku de taw..hehe..aku pki perfume2 mahal ni bkn setiap mase..bergantung kpd occasion..selalunye kl pi dinner2 yg kne touch up kew or wedding kat Dewan ke mcm arini laa..de 2 wedding sekaligus.. satu kat dewan JUBLI INTAN JB n satu lagi kat Tmn Molek..di sebabkan 2 tpt ni agak tercapai akal lagi jaraknye..so aku run pi ke dua2 tpt skali..actually de lg satu kat KL, tp maaf dong, aku enggak bisa berlarian sampai KL..doa je la aku kirim ehh faris...


Wow dua2 wedding pon sgt chantek pengantinnye..memula aku ke tmn molek tuk wedding azura..azura ni skolmate skola rendah aku..lame gak lost contact n kebtulan dkt2 wedding date die terjmpe dlm FB..see betape la fungsi FB neh sgt effective sbg laman pengerat silaturrahim..byk pekdah FB neh..cme for those yg kne web shock je yg menjadikan laman FB neh tpt nak wat jahat..haishh takmo la berprangai keji2 yer..nnti kne santau taw..hehe

Lps majlis sanding kitorg twus shoot ke bandar plak..sempat gak pick up mak aku kat uma sbb Herlina ni selalu dtg umah aku dulu..mak die n mak aku knal la wpon x rapat jadik geng minom2 teh kat kopitiam ke..huhu..kitorg sampai agak lewat sket..around 3.30 kot tp majlis tetap meriah lg..langkah je masuk dewan..WOWWW..tu je yg mampu aku ckp..very fantastic..pelamin sgt chantek dan menyerlah n herlina..phewww she's like princess..whoaa mule la aku berangan wedding aku nnti cmne laa yer...wakakaaa..halusinasi mmg kuat..huhu

Wahh...one more things aku eppi sbb dpt jmpe n berkumpul2 wif memember yg lame terpisah..






May Both of them be blessed by ALLAH in their life n kekal bahagia ke akhir hayat...amin!!!

No comments: