Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 11, 2009

BERakhir debaran...

Dah 3 ari aku x online memlm..kebiasaannye lps je maghrib aku akan online jenguk FB..even mate sgt la mamai n kepale sgt lalok tp d gagahkan jugak demi nk tau perkabaran teman2 di seberang..hehHehhhhh seberang johor bkn seberang tambak..tp seberang tambak pon sy ade pak DODI yg kekal dlm ingatan..hehe..kebiasaannye time memlm ni jela aku de mase nak bkk FB coz opis hour mmg xde kesempatan..dulu time kije kat MUCH bole la 24 seven dok online x hengat..tp skarang kat HSA,opis hour neh mmg dok ngadap fail sampai muntah kertas aku d watnye..haihh naseb la nasebbb labuuuuu!!!!!

Dan harini..akhirnye berakhir pon sesi audit prestasi kat jabatan perubatan transfusi HSA neh which is my new workplace..huh baru jew sebln masuk da kne berdepan ngan auditors n d tanye memcm...fening aku fening..hari pertama boleh la lg aku bg senyuman plg sweet lg menawan tuk auditors2 tp msk ari ke-2 aku da mule menunjukkan muke yg ketat..ya ampunnnnnn!!!!pening bangat d kerjain kayak gini...whoaaa nmpaknye aku still fasih berbahasa bandung..ni yg x sabo nak jenguk itu Pak Dodi d bandung hehe..emm sejurus slpas auditors balik around 3pm,twus aku submit leave form aku kat kerani tepat jam 3.15pm...hoho kes tekanan yg teramat menekan..twus perasaan nak berchuti melonjak2 nek..


whoaa....can't hardly wait for my 1st 2010 vacation to Kota Kinabalu on 20 - 24th Januari soon..



JOM!!! JOM!!! melawat malaysia...hehe

No comments: