Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 23, 2008

Openhze lgi!!!!

ni jela kije aku tiap2 ari...mkn free!!mkn free!!...heh tp best woo kl undang aku ke tpt2 mkn ni....mmg tn. uma akan tetbe rase bangge je sbb aku kuat mkan..aku mkn je sume mende kecuali mende2 yg mmg aku xmkn la...yg aku xmkn is sayur2 etc......even xbape sedap or erti kate len mmg failed la mknn tu,aku still amek byk gak...pastu ko pandai2 la campak ket memne....ngee.
tp aku xdela sekeji tu nak bazir2 mkn....agak2 aku xlarat nak mkn,aku oper kat kwn2 len...
aku ckap "sape abeskan dpt suami soleh"...huh mmg berebut2 arr sume nak abeskan...kwn2 aku mmg idamkan suami soleh...aku je yg x bape heran...wakakaaa...mcm da ckup alim je takmo suami soleh....hihii!!!bkan pe....t aku xleh arr nak njoy2 sket ke daring2 kl dpat husband alim.... kehkeh...ayat mcm siyyaalllll

tp mase ni aku mmg mkn byak sbb soto kat uma nora ni mmg sedap woo..3X aku tambah..huh terangkat montot... tgk arr gambo kat bwh ni...sbb tu aku cut part montot aku sbb tgh terangkat....hahaha...mkn pnye mkn, xsedo2 bdan da nek...nmpaknye lpas raye ni kne la activekan diriku kembali men futsal...game ni mmg gle2 bakar lemak2 aku esp part2 peha n montot...owg2 cam fafau ptt join dis game....


p/s : thanx nora n housemate 4 da tasty menu.....yummy!!!

No comments: