Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 18, 2009

ke "aku" an

Zaman skang ni susah nak bezakan sape pompuan sape laki..

Zaman skang payah gak bezakan siapa lebey tua siapa lebey muda...

aku xkesah je ngan title tua or muda tp sumtimes sedey bile tgk yg

tua tp x ckup matang,
tua tp xpandai survive,
tua tp x pandai menilai...

dulu, aku mmg suke bersuara, transparen..transparen kan lebey senang mudah jelas..tp x sume boley berubah..ada owang akan berubah bile ade sebab..ade owang berubah sbb nak kejar sesuatu..tu bersebab la maknenye..tp ade owang yg x kan berubah demi ape2 pon..hurmm so dekat tnpe perlu berkate2..itu kan lebey senang..kau cara kau..aku cara aku..bile suara bersatu, kau masih tetap kau, aku still aku..


kalau owang tak mau berbudi, pelu ke kite berbahasa????

No comments: