Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, June 21, 2009

Walk OF Life...

arini bgn se awal 5 pg (cemerlang giler okk!!)..tp harus d ingt, bley ke aku bgn se awal tuh without any rezen?d ujung2 mggu plak tuh..ermm harrreemmmm..harus la no!no!no!!!kebangkitan aku se awal sblom azan berkumandang d sbbkan semngat berkobar2 tuk membakar lemak..msti lemak benci kat aku pasni..aku kije bakar die jew..naseb ko laa, dah ko memburukkan rupe aku...erkk!!!around 6.20 aku dan rakan2 pembakar lemak yg len menuju ke Taman Metropolitan, Kepong. gler rmai kete..ehhehe..time tbe susur kiri tu de petronas..petronas tu dah mcm de jualan kete muwah jew..kiri kanan setiap tp tembok sume kete park..even kat tpt pam tayar tu pon kete park..d sbbkan x nmpak lg Taman Metropolitannye, we ols ni x konpiden lg..nak je amek susur kiri tuh..pastu hamekkk ko, kat ctu mmg penuh gler..last2 kne double park d tepi highway..lantaq la fandai2 la kete yg dlm tu nak kua ngan care terbang ke merangkak ke..


d tepi2 highway ni la aku mem block kete owang..tp bkn JEM jew..byk je kete len wat double park..at least JEM siap mtk kebenaran pak polisi dgn ber tanyekan "pak polisi, kene saman x kl parking cni?" huhu gile jujur lg telus bertanye..yela t aku jugakkkk yg fening..



masuk je main entrance Taman Metropolitan neh, ternganga tgk Q nak amek baju bapak hagh pjg glerr.lg 500m nak kua ke jln highway nun..aku n lg 2 geng dah la x pat register online coz oredy full..tp nak jugak dtg sbb nak bakar lemak (eleleehh tpu sgt..pd hal nak goodie bag kan??)..hehe..

so masuk je twus smbung line yg dah sememangnye pjg..xtau la pe motif beratur..kl dah pjg cemtu sure la xde harapan nk dpt baju..silap2 tul2 tbe turn aku tnggal plastik bj je yg de..tp nekad jela..kl x pat baju, cam aura tu x dtg la nak walkathon..so Q jela labuuu!!!!!!

tetba membe aku ni x sabo nak pki baju..hehe..try riki yg side lg satu..yes upenyer d other side for those yg lom register..lorr yg gler pjg jele2 neh counter tuk yg dah register..gle la nyonya2 macik2 nenek2 neh sume kaki online upenyer..sah mmg owang skang xde kije len dok dpn PC online 24 seven..


kat fast counter for non-register ni pon full sesak..tp ntah cam mne ntah si nora n kila neh leh menyelinap twus smpi ke dpan..twus aku pon join skali tercongok dpan counter..dan dan mase we ols tbe kat dpan tuh registration form abes..huhh big sigh..kecewa (wat muke sedey tanak mkn beskut jacob lg) tetbe one of the staff jerit "those without registration form plz make 2 lines but can take one T-shirt only"emm mmg la ku nak satu je T-shirt,watpe byk2, nak suoh aku berniaga T-shirt jacob..senyum..lebar sengih..yay da dpt T-shirt..yg bestnye, kitorg yg x register neh yg dpt lbh awal dr yg register..tu aku ckp, pi memne kl aku de msti good luck..ekekekee..

Lpas dpt T-shirt wat earobik yg mcm tarian robot..cpt gler owang fitness 1st ni pnye step..x tercatch up aku..last2 syok sendiri jew kat blakang tuh


lps tu goyang syok sendiri lg dgn tarian yg fara fauzana, FBI n sape lg sorg mamat cine duta jacob tuh..kecik jew fara fauzana tuh (wahahahaa dr jaoh kecik la...ekekek)


Lps warm up....

Redy to walk walk....yeahhhhh...on ur mark...START!!!!!

Nak tnggu lalu kat START entrance ni pon dkt 15 mnt..see betape la rmainye manusia..rase2 almost 7 000 woooo..





Hurm begini la owang pompuan..baru je 5 kaki be jln, dah meng interpreme..kl la setiap 100 meter ade maskot..mau 50 kali benti bergambo..haiiihh owang dah tutup booth baru sampai la jawabnye...eh tapi laki pon de jew tuhh..maskot yg gumuk comey tu dah nak collapse dah sebenonye..rmai sgt serbu..cian die..


jgn ingt msk sunway lagoon jew dpt gelang..berjalan kat Taman Metropolitan pon de gelang taw..free lg u..bile d tukar gelang yg dah lembik d basahi pelh neh..dpt laa goodies beg Jacob's color kuning tuh..yay misi aku tercapai..hehe




Hamboiii...kemain sengih msg2 dpt jd model goodies beg..hehhe..dlm tuh de 3 kotak beskut Jacob's+spritzer mineral water+payung Anlene+cert+voucher mizuno 25% and voucher fitness first...wah sambung bakar lemak kat fitness first pulak pasni..hehheee




P/S: misi sblom raye..membakar n menghapus lemak tepu..yeah chaiiiyokkk!!!

No comments: