Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, June 28, 2009

huhh..missed my ?B..heehee

Kepulangan yg d nanti...heheee
ye ke??emm x kesah laa d nnti ke idak..yg penting kali ni aku puas spent 4 ari kat umahku syurgaku d JB..
Khamis..
Pg tu teman romet aku ke kilang computer part-Beyonics Technology area tampoi..huhu kunun2 teman tuk guide direction.skali sesat kebarat gak..ni sume gara2 terlalu percaya dunia maya dr dunia nyata..nak gak ikot peta google search tu..pacik NST tu explain takmo dengo..mujur byk kontek len..lps kije settle..window shupping (gaji lom msk...sob3) n mkn derian d angsana..yum yum..skang nak derian kne bli, jn la nak berangan bgn tdo de durian bwh umah..
Jumaat..
Seharian lepak uma..gossip2 ngan mak aku..roger kwn cne cni..sume pon xde..balik kg..kije..yela..xtau ke ari jumaat,harus laa kije..aku jew yg ske chuti seske ati..mlm plak bwk adik2 tgk transformers..em bile lg nak bwk adek2 bersooosiyyalll..ngee dah la jdk kakak tanggang..nak blk tnggu musim derian jew..mjur ikot musim derian, kl ikot musim pisang berbuah..x balik2 dah pastu..ngeee..diyana gediks pnye la xcited nak tgk wayg..cte stat die x tgk screen pon..tp mate dok melilau tgk owang lalu lalang..lpa 1 jam,tetbe request nak air laa,mkn2 laa..dan dan toleh blakang, de plak owang mkn popcorn..mleset2 nak popcorn plak..ikotkan nk jew deik skali bg pengsan..aman sket..potong stim tol aku nak concentrate tgk optimus prime beraksi..tpkecian la plak..tx merasai plak nikmat menonton wayang..lari la jap pi bli popcorn n air..haiiihh laa,adk sape laaa yg darat sgt nehhh..bek la aku ajo die bersooosiyyalll skang..kang dah umo 20 tawun baru nak statt sooosiyyyaalll, takut culture shock plak..lg haruuu..plak tu lg gediks dr akuu..bahaya wooo..kl aku yg culture shock xpe..aku xde ciri2 gedik..ahakkkssss..
Sabtu...
Gaji dah in..woww it sounds gud..hurm romet aku (aja) nak capaikan hajat die..bli brg 23 blouze (nak mamposss kew..2-3 udah lerr) n kasut idaman (wedges colo oren)..aku ni x berhajat pon tp tak tak pon sangkut dah 1 bj time tgk wayang smlm.. haihh kl berhajat x tau laa bape lemari dpt...ngee napsu x terkawal sket..erkkk..napsu nk jmpe kwn dekat2 pon kuat gak..tp kwn2 dkt tu kije lg arini..aik sejak bile plak JB neh skola ari sbtu..nik aziz dah jadik YB johor kew..opss kelas ganti daaa..naseb la kl dpt kwn cekgu skola beb..ajak jmpe lpas skola nak dating plak..aikk nmpaknye aku jela yg bernapsu nak jmpe kwn2..kwn2 xde napsu kat aku kew??sob3..haihh kwn2 nak bernapsu kat aku ape la dpt kann??bek bernapsu kat pakwee..baru la syiokkkk.. hehhh..so aku pon bantai laa kua ngan kwn2 kpd kwn aku..hurm kwn owang pon kwn owang laaa..jnji wa puas..nak tnggu kwn2 sendiri setahun laa x jln JB..x lik 4 bln pon da sesat kebarat..huhh jln ngan kwn2 kpd kwn aku pon meriah gak..11pg smpi 11 mlm baru lik..ni pak kal je bawak minah gedik bwah mo nehh..kl xde die mau aku layan konsert jelajah era 11 tuh..dpt la tnggu akim abes perform..penat wa touch up kat parking lot nak begambo ngan akim taw..nyampah!!!
Ahad..
tataaaaataa..back to KL..singgah wedding opismate kat kuala sg baru,mlake..great wedding
SELAMAT PENGANTIN BARU FEEZA & HISYAM...amek berkat sket lehh???wakakakaa..

No comments: