Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, June 19, 2009

Walk IPIN Walk....

Ingtkan x niat aku dulu???

kan aku penah ckp..aku kl dah berniat,berat ati kl x d tunaikan..

same jugak mcm hutang..rase panas je katil kl x d langsaikan..tkut kne curse jadik vavi berhingus plak..ngeehehehee..ko kne curse dgn vavi betul2 br taw...

so niat msti d tunaikan..cme cpt or lmbat je kadar penunaian hajat tuh..





sooo ini laaa niat akuu...nak bli anak ikan..alahai comeynyerr anak ikan nehh..mmg puas ati kl bela anak ikan cemni..sape lg mau rase ini anak ikan??do not hesitate to ctc me okay..call centre 24 seven okkkkk...

ngeeheheee..muler lerr nak jadik mengkarut..

emm act niat aku nak suoh IPIN jln cpt..at the same time, menjage keselamatan tengkorak IPIN huhhh safety sungguhhh...maklum la bile se romet ngan owang safety site neh..sume aspek pon must safety 1st..ngeeehehe nyampah x????heheheee


emm lantaqq...yg ptg aku puas ati dpt blikan IPIN walker sweet cherry yg aku idam2 kan..d ulang aku idamkan okkkk..hmm not bad pe taste mak ngah ko neh..byk eksesori hahhh..kl ikot prangai pak mat lee taik idong cair masin tuh, mmg nak blikan walker cap tiga ayam yg jual kat kdai plastik tuh jew..tp kempen safety 1st pnye pasal..ceri manis yg terbyg2 dlm mimpi yg aku tangkap..yela kang x masal buah IPIN disfunction gara2 tersepit roda walker cap ayam..kurang plak generasi ke-7 kak aku t..ngee..

so walker neh sempena ulangtahun IPIN yg ke 6 bln 24 hari nehhhh 18 jam nehhh...hahahhaaa

P/S: cpt la jln IPIN oiii...leh mak ngah bwk ko pi ZOO NEGARA...ni lg 1 niat x kesampaian...

No comments: