Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 28, 2009

Hari2 PON Haghie Rayerrrr...



Satu hari di hari rayer...

Dua hari di hari rayer...

tiga hari d hari raye...

Hari2 pon haghie rayer........


Hahaaa ni la lagu rayer yg aku paling suke..x pat nak recall la dlm cte pe..tp kl x silap aku si shukery hashim yg dok nyanyi lagu neh dlm cte tuh..huhu Aku tgh mood rayer lg nehh..pdhal arini raye ke bape pon aku x amek port..yg aku tau rayer setahun..ehh heheee ske ati aku laa kl tiap2 ari pon aku nak rayer..hehe..emm actually tawun ni aku rase raye aku sgt bermakne coz aku dpt join dua2..tu yg rase mcm nak rayer setahun je tuhh..hehe em maksud aku dua2 td adelah my famly n my frendz..then aku puas ati sbb aku dpt sumbang mcm2 tuk my famly..sbb aku rase da 2 thn aku x dpt wat pe2 pun time rayer..sekadar lps wit rayer yg x seberape tuk mak ayah je..tp kali ni, aku leh bwk diyana gediks n adek2 aku yg len cari persiapan baju raye..rumah pon aku yg menyumbang deco2nye..dan yg paling puass aku dpt bg wit raye sendiri tnpe pelu berkira2 mcm tawun2 lpas..


Pejalanan raye aku tawun neh..mlm raye pulang berkonvoi JEM n JKV ke kg. bt. pahat..rayer 1st smpai rayer ke-3 aku mmg spend dgn famly berayer kat kampungku nan permai..tu dah mmg tradisi famly aku sejak doploh 5 tawun yg lpas..maklum laa selagi aku ni x sebut lafaz "aku terima nikahnye.........." selagi tuh laa aku ngekor jew montot mak ayah aku time raye ehh..eh tp aku ke yg nak meminang owang neh??huhu..Then Raye ke-3 tu jejak je kaki ke JB aku da pkir2 nak roger geng2 majidee nak pi TERJAH rumah teman2 comolot kat skola dlu..tp tetbe dpt warning dr wanita besi "hagh sok jgn nak plan pi memne dlu..ikot mak abeskan round umah tok2 sedare yg masih idup neh dlu.." Hehe..seb bek aku neh anak yg tho'attt..maklum laaa br jew bermaap-maapan 3 ari lps..lg pon kl bkn ngan mak ayah aku..mmg doploh 5 tawun laa aku x jejak umah tok2 sedare sbb aku ni juz family oriented jew..bkn cousin oriented...ngeehehe...so rayer ke-4 tu aku abeskan dgn famly n tok2 sedare yg belah dua tiga pupu kupu2 ngan mak aku..huhu maap la, aku mmg fail bab2 salasilah kuarge neh..


Raye ke-5 baru dpt lepak ngan geng2 sepermainan kat longkang blakang umah, kawan2 yg same2 men lari2 tangkap anak kucink sampai langgar tokong semayang blakang uma nyonya tempang,bekas skandal men cinta2 dating tepi bangunan lame BLOK D lps tgk owang men bolasepak kat padang lalang...x sangke raye ni aku dpt jmpe awak, die, ko, u ols sume lpas almost sebln x de mase bermsg, setahun x berkesempatan tnye kabare, berpuluh tahun x berpeluang terserempak...rupenye raye d usia suku abad ni laa aku dpt kembali terjalin dgn kamu kamu dan kamu......hehee


THANX to ila n rosz cos korg laa main reference aku tiap kali aku lik JB n gathering..

Thanx gak to astro, fizah, mazua, huda, karim, mariana, sith, ahmad shahril, alina, ijan, ct sarah, dayak&sweet raudah, farra nur hidayah n rebecca nur al-islam yg dah jadik artis skang..akak tompang glamor ko ehh..gambo dlm facebook tu sila la ko tagged..heh KEEP IN TOUCH buddy!!

OPSS special thanxx to diyana gedikss selaku cameragurl cilik aku...x sangke die de bakat jdik cameragurl..well like sister like sister laaa..eh tul takkkk???hehe..ape ape jew laaaaa noks..hehe

No comments: