Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 1, 2009

Suku abad kehidupan


x sangke dah 25 tahun aku bergelar rakyat malaysia yg dah 52kali merdeka..Salam MERDEKA tuk smlm..beruntung dok d bumi merdeka tp merdekakah rakyat mesia??hurmm tu aku x mmpu nak jwb..merdeka dis yer aku x rase ape2 aura pon..tp bagus laa kurang sket party2 buih, party2 liar d bintang jln,d jln P Ramlee pd mlm2 merdeka..ramadhan jadik punce..tp x pasti kl manusia2 d ibu kota x hiraukan bulan mulia ini sbg patut utk d hormati..bg aku mungkin zaman2 tuh dah berakhir..zaman panjat2 roof top tuk tgk bunge api, dah almost 3 tahun aku tinggalkan..zaman lepak2 kat tepi taman KLCC pon dah jadik trend mat2 n minah2 remp it..so kl tanak d cop mat n minah rempit, jgn la dok lepak kat park KLCC tu yer..tp dis yer aku sempat gak dengo letupan bunge api pd mlm merdeka..bunge api bola yg d menkan oleh knk2 kg majidee..wow!!!hebat gak bunyi mercun bola tuhh..leh bikin rosak tinge ayah aku okkkk!!!!hehe

25 tahun..hayat aku..Alhamdulillah..Alhamdulillah n Alhamdulillah..

besday kali neh aku x sehat..dmm..selesema n batuk kong kong..sakit sgt taw..adekah hari lahirku adelah ari tamatku jugak???tp ni dah mlm...nak msuk 2hb dah..bermakne i'm still alive..thanx ALLAH bg aku peluang lagi...
besday kali ni aku de dpt 1 adiah coklat bunge from my housemate..itu saje..thanx ecah huhu..tp msg dr kwn2 ckup wat aku terharu..x sangke kwn2 yg jaoh, lame x jmpe still leh ingt my besday..plg wat aku sehat bile aku bkk fb, besday wishes from my fwens..thanx a lot...

dlu aku slalu tertunggu2 surprise dr famly ke kengkwn ke during my besday..aku nak sgt dpt surprise kek coklat cream lazat mcm secret recipe kew, bakers cottage ke, season ke, kings ke..pergh siap ngan brand kek xtahan tuhh..huhhu..tp ol dis while aku penah dpt surprise kek sponge pandan giant jew..tp sbbkan time tu blaja lg..so aku pon redha jew la..potong kek sponge dgn penuh senyuman..sampai penyek kek tuh dowh..yela name pon kek sponge..harus laaa selembut sponge kan???heheeee...

tp besday ke 25 neh..aku dah dpt surprise plg berharge..thanx ALLAH hehe i dun nid anymore surprise..tp kl nak gak wat surprise, rezeki jgn d tolakk...kuikuikui...

25 Tahun...mase tuk mencapai segala2 nye..my life..my famly..my health..my wealth..my lurve.. perhaps..erkkk!!!(sengeh sowg2 dpn PC mcm kupang busuk...kupang busuk cmne yerrkkk??)Dahhh..dahhh jgn kaco aku..nak tdo nehh..hehe

No comments: