Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 31, 2008

Bubyee 2008....

setahun tu sekejap jew upenye..
kl ingt2 lik, mcm baru mggu lps aku tehegeh2 msk MRCB tuk report duty as a trainee..pdhal detik tu dah 2 thn berlalu..

penghujung 2007...(sungguh xrelevan ngan tajuk en3..hehehe)

masih komited dgn kerjaya as CSR kat TM yg pd ketike tuh dah msuk bln ke 6 kot..huh CSR bkn case-study reporter yer..hehee pengalaman kne maki hamun pekik sampai pekak idong aku tp mampu gak aku bertahan slame 7-8 bln kot..

permulaan 2008....

dah start mengeluh..busan..tertekan..menekan..tekanan sgl bagai..
aku dah X SANGGUP!!!!!!

ternyate kerjaye sbg CSR x sebati ngan kehendak n keperluan idop aku yg bencikan rules yg terikat & mengikat..

aku bkn pensabo..
aku bkn pelembut..
aku bkn pelayan..
aku bkn gak pendengo yg setia..(kl dengo cte hot & stim setia la kot...uhuk3)

so ..mule la idop x keruan carik penaung baru tuk my MONEY!MONEY!ngee..
n aku dah start wat taik..no more motivation..no more smiley when answer call..
until la aku dpt meloloskan diri tuk join NO. 1

03/03/2008...report duty at NO.1
debar2 gak..pe la akan d tnye on my 1st day..buku da lame aku humban..dlm otak ni zero dah.. unless kl owg tnye pasal gosip2 artis tanahair..hagh mmg zass aku jwb..ngeee
tp xde pe yg zass pon..aku melayan dri sendiri je spjg mggu pertame aku kat cni..aku mmg ske!! yela..aku kan pembenci rules...ngee

until now, i'm still ere...


P/S: arini aku on leave tp demi work motivation yg dah tepu dlm jiwa neh..sanggup je aku dtg opis tuk submit my appraisal...huhu..clapp3!!

No comments: