Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 26, 2008

kwn...jaoh tp dekat...

adoyai!!!lembapnye la dial up neh...yela zaman canggih manggih neh mne la de owg gle nk gne tenet dial up lg kan??gle lemss dowh..kl nak upload pic. tuh siap leh pi berak (bkn berak bese...sembelit okk!!ngeee), then pastu cabut bulu tiak pon x abes2 lg "uploading image....uploading image"

huhhh....bikin jantung aku senggugut jew..

tula beze servis murah n mahal..kl nak pki yg murah kne la tanggung risiko..so hanye owg yg penyabo jew akan gne brg murah...tul x??erkk ni bkn penghinaan tp pendpt..tp brg mahal pn kekdg de prob gak..iyelaaa dah la byr mahal pastu prob pon same cam haram ngan brg yg murah..kan ke lg panas...so adekah kesimpulannye kne gne brg mulah2 saje??terpulg la pd yg pnye uwang..ehh ni bkn jual owg eh..pe yg aku maksudkan adlh internet..yela kan byk je telecom. comp yg berlumbe2 nak introduce product wireless, broadband segale bagai..tp my dad still setia ngan dial up 1515 nyer..yela my dad kan ortodoks..ops..ngee..bkn kutukan tp sedikit mengiyekan..tp kpd AKU..silalah beruntung n sedo dri..se ortododks2 my dad leh de laptop okk compare to anak die neh yg x berharte lg hina dina..ekekeeee..at least dpt gak ko berblogging ketike berchoti d kg..ye idak??

.....................................................................................

juz met ma fwen ptg td..one of my ever besfwend since primary scool..lame sesgt aku xjmpe die.. kemaen aku d peluk cium time jmpe td (opss..im not lesbo eh!!)..terharu sungguh kan ble kwn2 sgt menghargai kt..BUT aku ni xde pasaan..terkojot n ingin melepaskan dri..pdhal die bkn laki pon lolll...ntahpape2 jew aku ni..tidak pnye pasaan lgsg ngeee!!!

kekdg kejauhan tu akn lebey mendekatkan..sbb bile dkat kt rase cam da xde pe tuk d share kan lg..sampai kekdg kt leh rase bosan..sbb tu de istilah jaoh d mate tp dekat d hati..uikss!!!

kwn aku neh br dpt mak br..Alhamdulillah..semoga berbahgia..gle lame aku x jmpe ngan die upenye..huh jgn kate cucu merangkap anak derhake..malahan kawan derhake gak aku ni..

cam bese soklan yg mmg kua or wajib la d tanye ble jmpe aku....

"ko ngan sape skang?"

huhuu..gelak..senyum kambing (cam de sumthing special..pdhal xde pe2 pong)

"cam bese..." (jwpan yg penuh ????...heheee)

pastu aku takmo jwp pe2 lg dah....cam bese tuh pepandai la nak tafsir pe2 pon..aku mmg xkesah n x akan amek kesah pe yg kowg nak kesahkan....heheheheheeee


huhu...lap u ma fwendss.......

No comments: