Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 18, 2008

HISTERIA kah????


Prebiu Screening HISTERIA


smlm kwn aku dpt 2 tiket pree tuk histeria...kbtulan aku ni mmg la die hard fan tuk cte2 seram lg thriller neh..n die pon taw minat yg mendalam aku neh n opp coz la aku yg d ajak tuk memeriahkan tontonanyer ittew...aku yg sgtla jakun ngan mende2 pree lg prebiu neh dgn ober xcitednye pi mendptkan free tiket tu kat GSC mid valley.........

seb bek tiket tu tul2 valid..yela coz juz received invitation via sms jer neh..kot2 nye de yg nak sabotaj filem si james lee ni kew kan....

tp cam bese larrr..nak dpt brg free ni bkn semudah 1..2..dan 3 melangkah dan mengira....redemption time adlh between 7.30 - 8.30mlm...seb bek pengarahnye cino..so leh la d terime pki ngan arrangement yg x bape berakidah neh...aku pon jadik pengikut x berakidah gak la maghrib2 dok tehegeh2 Q tuk dptkan tiket neh...hehhh..kipas susah mati la katakan!!! cam harrrrrr sungguh munyiknyer!!!!

mujur la tayangannye pkol 9 mlm...so sempat la pas dpt je tiket twus carik sorau...."elehhh!!!kl tayangan kol 8 msti da hangus maghrib ko kan??" alamak.....cam terdengo2 je sore setan tanduk berduri bisik2 kat tinge aku ni nehhh...astagfirullah..tulun laaa..jgn kaco azam baru aku!!!

Alhamdulillah sempat bermaghrib pon...so dpt la tgk cte dgn tenang...sambil lari2 mrentas mid vell tuh..mne taknye..dgn hills bagai dok mrentas dr south court to north..ni bkn kate north south lg...da mcm kutub utara-kutub slatan dowh....

emm tbe tetgh tu da sebok kuakan tiket tuk make sure tiket de..tetbe mate aku tupp!!tetgk kat seat...B9 n B10..."cesss!!!tau la tiket free...de ke patut bg aku seat B...msti kua wayang aku da ilang kepale dah tercabut sbb kne dongak gle2....celaksss tul!!!" kua sudaa sumpahan segale bagai....(pdhal br lik solat tuh....astaga ini pompuan)...

hall 15...gelap...x nmpak pe2...name pon gelap dowh, mmg la xnmpak...aku ni meluru je nak twun bwh ke dpn nun..tetbe kwn aku tarik...

"weh cni la seat B"

opssss....hehehheee....ngeeee terkua gg aku yg bersepah ni sengih sbb kemaluan sendiri....

"eh atas eaaa??...hurm lame aku x tgk wayang upernye..hihi"

ABES DAAA CTE..........KOMENTAR **sila klik d sini**

hehe...ayatnye kua kat bwh ni...kahkah~~~

hurm..x mmpu mbuatkan aku histeria pon..ctenye cam seram2 gak laa..tp seram2 kuku jew laaa tuk owg2 cam aku neh (huhh ayat bagak dah kua) hehee....efek seram tu dah ade tp plot citernye kurg mencabar...plotnye terlalu ringan...xmmpu menjana pemikiran aku tuk bpikir dgn mendalam..tp d sbbkan dpt free tiket..drpd 2 bintang, aku bg laaaa

...........................3 bintang........................

No comments: