Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 1, 2009

NORTH PORT PSIKO...

Mlm td pi mkn2 sempena belated besday Puteri Pucuk Kelompang...ekekkee kenape???x percaye??emm aku ni mulut je mcm gampang tp ati tetap suci...ngeeehehe (pdhal aku yg nak mkn kat ctu...kejii!!!) hahhahaaa..sambil nyelam minom sampai kembong laa kann..kann...

tpt yg d choose adelah MUARA ikan bakar..mak kooooo..ingtkan dekat..dlu dok sunway trase la dkt..stakat lari ke shah alam klang tu celah gg jew..trun federal stret je or bak kate owang johor..tegak je tegak (xtau la pe yg tegak tuh...ngeeehehe)..don belok2..tp dr cheras (ceruk hulu langat okkk) terase sengal gak la kaki tekan minyak..hehe pulok tuh disaster siott jln kat port klang tuh..lori besar kiri kanan dpan blakang..dah la kelajuan mengalahkan Puteri Pucuk Kelompang (sempat lgg nak ngutuk tuhh...hehe)..aku ni dah la ade sindrom xleh tgk kenderaan berat di kiri kanan or blakang aku..dok blakang pon seram gak..mule laa tgn neh mengetatkan cengkaman tp melelong-lelong kiri kanan..lebey psiko lg bile termasuk ke laluan kargo..hurmm sah2 laa JEM nmpak mcm semut jew..skali kne libas ngan truck kontena tu, tulang temulang bersepaii...haihh laaa sekali ni jew laa aku sampai jawabnye...
mujur selamat sampai wpon de beberape aksi suspen lg mengalirkan adrenalin...ape yg ptg, bukti kedatangan we ols msti ade...harusss laaa!!!


bia la sesat sampai selatan thai pon tp biler part berposing kemain tersengih..xtau 1 jam stgh sblom bergambo memasing mke pucat terjerit2 kne hon lori hantu..mmg hantu tul laa drebar lori tuh..aku x cucuk pon bontot ko..yg nak hon2 tu pehal..aku dah la de sindrom phobia lori trellar neh..apetah lg kene hon...lagi laaaa parkinson twus xleh bwk kete..mujur tepi tu bkn gaung..




byk gak melantak..antara menu plg best udang grg tepung..nmpak mcm x bape mengujakan sgt tp siyyess sgttt sodap..dkt sekilo udang tp ngan kulit2 lesap msk pwut..menu len soo soo jew.mcm lg best NICE TOMYAM tu hah..hehhe bg aku laa...hehehee

balik xde aksi yg mendebarkan tp adoyaiii sesat kebarat gak..lalu dkt 5-6 tol..tetbe lost plak kat area klang nehh...cessss!!

No comments: