Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 6, 2009

Diari

Diari..
Diari hatiku...
Diari seorang lelaki..


Aku dulu sentimentel gak..ade diari..byk..bkn 1 or 2..tp x terkire..suke.sedey.benci.sakit.sume tersimpan dlm diari..aku ingt lg mse skola rendah aku dah byk diari..pantang jmpe diari msti nak bli..angan2 nak jadi karyawan tp ape tu karyawan??..ntah xtau..mmg sengal..heh diari yg aku xleh lupe..diari berkunci..aku de 1 n kak aku pon de 1..kitorg bli same2..dlu aku n kak aku kan mcm kembar..bj raye msti same corak..gown pon msti same pesyen..color jew len..
Diari berkunci tu lame aku simpan..dlm tu brani sket nak stori mori cite cinte monyet..bape rmai yg minat aku, bape rmai yg aku minat..hahahhaaa..gile klaka..pastu bile jmpe diari kakak aku sebuk geledah kunci nak bace kandungan diari die..alamak owang yg aku minat pon die minat gak..ceesss!!!hahahhaaaa kantoi!!!!!Last2 diari tu terpakse d tamatkan riwayat coz kunci halus nye dah ilang..mne x ilang..kunci lg kecik dr batang mancis..selit tp katil..mlm d bwk lari lipas..
Bilerrr msk alam asrama..nilah diari aku..hard cover..color koning..gambo bear2 jambul 3 relai..
hahhahaa..
bile aku selak..1st page ade my name card..tertera name, address, no tel pon ade (pdn la smpi kne baling tipon ngan pak zali) n motto..makk oiii..kecik2 dah prasan glamor..dah beso2 ni xde plak nak wat name card..kompeni xbg name card dowh..kl nak details aku, aku tulis atas ketas suratkabor..koyak..hagh simpan la koo!!
lg 1 tarikh di beli...16/12/2k
wooo tahun 2000 tuhh...skang dah 2009...+-x/...9 tahun hayat die bersame aku..
tempat d beli....popular, CS..lame aku x pi city square nehh..ntah de lg ntah idak popular tuh...
Aritu aku geladah peti kertas aku neh yg d dlmnye de timbunan bhn2 ilmiah...hurmm simpan lg sey bhn2 ilmiah ni..ikotkan nak je humban ke pusat recycle kat jj cheras selatan tu..de la 3-4 kotak + exam paper yg beralmari kat opis..dpt gak brg 150kupang..150 kupang leh wat mkn derian selonggok stgh..hehehee tp syg plak..mne la tau nak smbung phd ke pasni..wakakaa..




belek pnye belek..gelak gulink2 sambil terkentut2 (masalah dlmn..hehehee)..keadaan uma dah mcm kat spital mental plak..sowg gelak men game..sowg gelak dpn PC.. aku plak gelak sowang2 atas sofa smbil membace tuh..same kan mcm suasane kat spital mental???hahhahaaa...

upenyyerr..dlu aku slalu down..result x best..plak tu berada d kalangan scorer2..aku ni x pandai mne pon cme juz my luck kot lpas IQ test MRSM..siyyess aku akui aku x hebat pon..pmr dlu tu pon sbb mmg aku study die hard laaa siang mlm wat soklan target..alhamdulillah result lps la minimum requirement tuk msk MRSM..every sem pointer x lpas pon 2.5..n penah skali below 2. mase tuh mentaliti masih x tercapai akal lgg..dpt result hampehh lik nangis2..x pi prep mlm kunun2 xsehat tertekan sgl bgai..pastu telan panadol seploh bijik..sok mule la nak rase x berpijak d bumi nyata..dtg klas ngan muke pucat..kwn2 sume suggest pi sick bay..yay!!! sebenonye aku mmg teringin nak dok sick bay nehh..de aircond..wangi..katil empuk..hehehe mujur x gol twus..

dlm diari neh aku rase lebey doploh tigeploh kali aku dok mention i need to work hard!!i'm not looser!!!i'm not looser..tp sampai ke sudah xde gak tulis..mlm ni aku study bio sampai kol 5 pg.. xde pon ckap aku dah phm dah bab electrochemistry yg chekgu salimah ke salmah namenyer.. huhu maap laa aku dah x ingt name chekgu2 aku..yg kekal dlm ingtan ustaz razali sbb name die same ngan bapak aku n ex-puppy lurve aku..erkk!!!hehehee..lg satu chekgu add math cik rokiah or name glamor cikgu rock..skang xtau la cik lg ke pn...fizik cikgu safar..malu dowh aku ngan cikgu fizik ni sbb aku x penah pass subject die..siap bertutorial kat opis die nehh tp still paras lidah je kl lepas pon...hurm tu je laa chekgu yg kekal dlm ingtn..tp de lg sowg chekgu ni, aku x pat nak recall name die cme aku dpt recall perbuatan die membaling aku dgn marker pen sbb aku tdo melopong mase die ngajor...huhu padan lg student aku cemtu skang..aku pon berperangai keji upenyerr dlm klas..

Jeng!!Jenggg!!!Jengggg!!!!Masa convo (ingt aku x lepas ker tuk konvo???)..pointer paras idung pon idung laa..jnji lps tuk convo..hah x sabo nak smbung..mase convo aku dpt bunge ros merah dr mr.X...wakakakkaaa..de secret admire okkk..hengat dpt gelaran anti-boys xde owang minat kew???kuhikkuhikkkk.. echehchehhh..memula tu x nak amek tau pon dr mne bunge tu dtg..maklum laa d lahirkan sbg egois kan..wutever happened i'll not fall in love..hahhh tu deaaa motto yg terkandung dlm diari kuning..kecik2 dah pandai ego..cess!!!!

Hagh aku jmpe lg 1 motto "single is simple""double is trouble"..huhuhuuu sgt budget okkkk ini perempuan!!!motto itu gak yg terpamer pd tag bintang d beg deuter kuning aku..waaahhahah mne x kne chop anti-boys...mujur zaman tu lom glamor lagik term lesbo n gayboy ney..kl x msti dowg x bg gelaran anti-boyss..msti aku dpt gelaran lesbian..ade aku kesahhh??jnji aku benar..hehee..alamak byk lg kupasan diari nehhh...tp mate sudah mau katup..okk tamat sesi diari kuning utk hari neh...

~TAMMMATTTT~

2 comments:

dudud said...

memang modoh la ini mudak pendet

||chickserame|| said...

eh tetbe jew dpt modoh.ade diari pon spt modoh kew??hhaha