Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 6, 2009

..DUREN DUREN..

Toraaa dtg lagii.....mari!!mari!!!ehh tora tu kwn aku daaa...

hurmm musim doyan kembali lagi!!!..WOW!!ske nyerrr aku..wpon semusim yg lalu aku d hantui dgn tragedi kepanasan terlampau akibat membeli dan memakan buah doyan d kdai mak cik niyang rapik d pinggir lebuhraye d mlm yg gelap daannnn apabila fajar menjelma kdai itu sudah tidak wujud lggg....erkkk seramm!!!!

laaaa mmg la..macik niyang rapik tuh meniaga mlm jew...ngeeehehe =)


Raja segale buah neh mmg menjadi kegemaran aku sejak dlm pewut lg..wpon sestgh owang kate "aku xleh mkn byk laa...nnt panas!!"lorrr..yg panas yg hangat tu la syiokkk!!!ekekkee...emm pastu mlm mule laa mcm lipas kudung berkipas berangin atas bwh celah2..dah mcm pompuan isteri dan dot dot dot plakk..lantakkk!!yg fenting tekak aku puas..

So demi memuaskan napsu aku utk menghangatkan mlm2 ku..aku pon berlari ms lunch mencari gerai2 doyan d tepi jln menuju ke hulu langat nehh..puhh puhhh mintak2 aku x d alihkan pandangan ke kdai macik niyang rapik lgg (sekiranye die masih wujud laaa)..heheheee

Pencarian aku dan opismate berhasil bile ternampak.................


tu kakk!!!...tu kak dayah..belah kiri tu de kdai doyannn...yay inilah kdai doyan yg d cari2..Manggis duku sume pon ade..tompoyak tempayan pon ade juge...heheh



selonggok 100 kupang..
bermula laaa sessi pemilihan buah doyan..belek2 hidu2 cium2..owang kate pilih doyan kne cium2 dlu..kl baunye mencanak2 semerbak tu sodap laa namenyer tuh...tp yg peliknye..2km sblom smpi mmg mencanak2 baunyee..tp bile aku letak dpn lobang idung x plak bau ape2..apekah namnyer tuhh???idong aku rabun dekat kot...pdhal idung penyek..aroma x pat menembusi scr terus..perlukan mediator spt angin br leh detect bau....wakakakaa..hurm tu yg pas kat owang sbelah yg berhidung tinggi..aku bhgn belek2 jew...ngeee


huhh..mmg lemak manis madu lebah rasenye..coba laa doyan langat..mmg x nyesal..(tp jgn plak ko coba kdai macik niyang rapikk)..huh jahatnye aku mensabotaj kdai macik tuh..



"Pacikk glmgmmmmm..emm lg selonggok yg cne tu ehhh..glglgmmmm"

ni laaa gelojoh sakai namenyerrr..time bijik derian penuh kat mulot time tu gak nak order lg sebiji laa..selonggok laa sebakul...kang kl dah tersengkang kat celah anak tekak..kne humban dlm bakul derian..pastu tanam bwh pokok doyan....



mcm anak merbah...

Lpas sendawa kentut doyan segala...leh plak singgah kdai pacik temasek mkn mee bandung...mmg pewut naga okkk....

P/S: Mkn laaa selagi dtak d tarik nekmat ituuu....

No comments: