Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 15, 2009

..Homemade TRIFLE..

pulang jer dr UIA aku tetdo...maklum laa tdo d saat2 nak tnggu isya'..mmg x hengat dunia..rase tenang aman nyenyak berdengkur smbil buang angin (ehh ayat bertapis plak arini) heheh..tp tgh nyenyak cmne pon ble azan ber kumandang sure aku tersedo..alhamdulillah..mengikot didikan upenyer suhanan neh..hehehee..tpppppp kl azan subo berkumandang doploh kali pon x reti2 plak nak tersedo dr mimpi ntah pape tuh..erkkk!!!eh tp dah dua ari ni aku bgn awal tau...sempat suboh yer...
lps azan, aku twus solat isya' plak..then smbung tdo..tp kali ni da x setenang n se nyenyak td sbb dlm kepalehotak ni asik terpikir hajat x tertunai lg...ape hajat aku????
Heheheeee...jgn gelak taw...
.
.
.
.
.
.
.
.
..TRIFLE..
Lantas aku bergegas bgn..bukak katup bukak katup lemari dapur..
Pong pang pong pang kuali piuk..
Bancuh2 tepung gula garam belacan...erkk nak mamposs..aku lom blaja la wat puding belacan ehh..sabo..t aku menuntut..
ta daaaaaa...siap suda..
...trifle apollo berlapis 3...

emm senang jew memsk neh...rajin x rajin jew nak menggerakkan bontot yg asik nak melanding atas katil..aku rase bio bdn aku gemok dgn memkn mknn yg aku msk drpd bdn gemok lemak terkumpul akibat byk tido...ngeheeehehe

Dan apabila aku memsk..adelah 1 kegembiraan kl aku dpt share bersame teman2 umah..geng2 opis dan sape2 la yg aku sempat terjumpe...

Wpon rupe x semenggah mne tp kawan2 sume puji taw...ahakksss..malu la i cemni (tutup pipi yg da tembam mcm ikan buntal)...wakakakaa (pdhal dlm ati..da mkn tu xreti2 nak puji!!!).. kahkahkahh..keji plak prangai..ngeeeehehe..

So aku nak bg thumbs up tuk diri sendiri for my 1st try Homemade trifle apollo berlapis 3.. (ske ati laaa nak puji diri sendiri...huhu)

No comments: