Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, October 19, 2009

AGAIN!!!!!!!!

Again......aku kne diarrhea lg pagi ni..kol 5.45 pg terbgn wat pelaburan..

Again......aku bgn sgt lmbat arini..monday blues la katakan..mujur kne diarheaa..tgh dok berperang dgn bau2an x menyenangkan, dengo sayup2 azan berkumandang.Alhamdulillah aku di beri hidayah dlm toilett okkkkkkk!!!!Satu musibah menimpa, satu petunjuk di nikmati..Allah tu kan MAHA ADIL..

Again......aku lmbat ke opiss tghari neh..ehh bkn kate tghari, ptg okkk..lps zohor baru terkedek2 ke opis..lantak laa..gaji aku mne?????

Again......msuk je opis 1st thing terpakse delete segala inbox yg penuh beratus2 tuhh..emm cmne nak set facebook tu tanak msk lam yahoo inbox ekk???ehh tetbe mcm bodoh gler jew.. main fb tau tp setting len pnye laa bengap..hampehh tul..hehe..webmail opis???aku dah tanak layan lagi dahh..aku dpt gaji ke kl p meeting????

Again......perasaan hatered meluap2 bile labuhkan montot d kerusi blue dpn skrin rata dell..ko nak aku wat ape nehh???hahhh pecahkan pintu NEPTUNE ROOM neh??kang x masal up lg amount bayo balik aku..oklaa..mau bertenang..jom la kua opis smule..

Again......aku bercadang nak mengulorr jela..msuk opis pon bkn dpt gaji kann??kan??kannn???

p/s: pi mines pekene BIG APPLE DONUT..alien..coco lolo..wow yummy..erk tp kne tnggu berbuke pose lorrr..ok fine..kiter leh jejln nek boat round2 mines wondercity..hehe..jom!!jom!!

No comments: