Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 29, 2009

PapaDOM BEST

Hurm Entri ni dah lapok dah..agak ketinggalan sket tp aku pedulik hape..aku nak cte gak..hehe..mlm aku berada dlm mode paling x stabil tuh..bkn aku je yg x stabil tp seisi uma kot..cik aja ngan problem MQA nye..debo2 katenye..cik aishah lak mmg penghuni A-215 yg sentiase swabut hehe..n aku lak selagi x kua dr MUCH neh mmg xkan ilang swabut tu especially bile perlu berurusan dgn si tuttttttttt tu..cam bese hzemate2 yg sdg swabut ni plan menggile pkol 9 mlm baru terhegeh2 decide nak tgk papadom..




Usha TGV..xde tygn midnite..cesss!!!hampeh x rock tol la TGV nehh..usha GSC lak br de midnite kol 12.30 kat alamanda..tp hampeh gile system GSC neh xleh nak wat online booking..tp mengarokk jugak nak tgk..so gamble je dtg ke alamanda around kol seploh tuh...





Sampai je kaunter, seat 2 baris from screen je yg still kosong...makkk oiiii teleng la kpale aku kua wayang ni t..try goda2 staff GSC tu tp lupe plak nak psg silicon..wakaka plak tu xsempat nak tepek make up tetebal..so godaan x berhasil..tp we ols gamble gak tnggu booking ticket d releasedkan kol 12 t..so try carik entertainment len sekitar alamanda..hurm alamanda skang ni dah x mcm pusat hiburan kuarge yg berhemah mcm dlu..dah rmai da cenengau2 yg berjaye menemui kewujudan alamanda neh..ntah2 cenengau2 ni lg kerap port kat alamanda berbanding aku..silap2 tghari pon lunch kat alamanda kooo..gile hebat cenengau skang kan..


Tepat Jam 11.58 kami ber-3 da tercongok mcm kerang bacin dpan adek GSC tuh..lalu lalang lalu lalang mcm baru kua dr spital mentel..sambil main "ling ling chi aaaaaa" kat tepi kaunter x semena2 aku hulur kepale sambil sengih2 busuk.."chup kan tuk kami 3 dlu taw..kami yg tnggu dr awal td"...punye laaa riso x dpt tgk PapaDOM sampai sanggup berperangai senget sedemekian rupe..tp OVERALL cte neh mmg umphhhhhh..x rugi tunggu berejam2 dgn aksi2 spt d bwah:




::Lega bile da dpt tiket yg di idam2 kan..huhuuu::

:: Bersantai dgn gumbira sementara nak tnggu HALL 2 open ::



P/S: Touching siottt papaDOM nie..WAJIB TAYANG okkkkkk!!!

No comments: