Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, October 5, 2009

Diarrhea..

Kalo betul ni satu pelaburan, mesti aku da bley bli uma 5 tingkat kan??wpon skang mmg aku dok uma 5 tingkat pon..hehe..bayangkan 5.30pg aku dah terbangun carik bank..ini bkn mimpi taw..btul2 bejln separe sedar menuju ke bank tepi bilik bank pelaburan selamanye..eheeehe lps melakukan satu pelaburan dasat lg lumayan, aku terduduk dpn TV..merenung TV dgn tajam wpon tv juz appear color kelabu je..ini pon bkn mimpi taw..dugaan pon bukan..ini rasanye memang palattttt..x puas 15 minit merenung tv mcm kne pukau wangsit kuntilanak tuhh, aku berlari lg ke bank pelaburan...huhh x ke perasaan yg sgt palattt namenye tuhh??


Alang2 kua masuk bank dah berkali2..so aku pon twus la menyucikan diri d pg ari..wooo x penah lg beb aku pi kije mandi b4 azan suboh..mcm mandi junub jew munyiknye kan..pelu menyucikan diri b4 azan suboh..ngee pdhal x penah berpengalaman mandi junob pon...ekekkee...huh lps mandi pon pwut still lagi mcm d serang ribut typhoon tuhh..so, aku pon twus pkir ting..ting..xleh arr nak ngajo beb..kang tgh2 ngajo x masal aku lari mcm kne kejo kuntilanak..tu xpe lg..xde la memalukan sgt..kotnye aku terkentut2 yg sampai terkencit2 tuh, lg laa haru haruman...heheheee..so ting lggg..cancel la kls..aku pon msg one of my student saying dat i MC..then aku bersiap2 menyarung office dresscode..eh kate MC tdd..lorrr pnat je aku mandi pepagi taw..ingt senang nak suoh aku bersiap se awal suboh nan hening hahh??so, pi jela kije..jgn jadik pemalas..hehh tp ke opis utk membuktikan kebenaran kahadiran aku je arini..aku de mase 15 mnt sblom bontot aku mengeluarkan larva yg ke- ke-..weh x ingt da wehh yg keberape..yg ke seterusnye laa ehh...so tepat jam 6.35 pg aku berlari marathon ke opis tuk thumb in..then lari lg mcm roadrunner ke banglo 5 tingkat aku..jgn la lift rosak plak..kang x masal aku transform jadik species hanjing..buang shit merate2...erkk!!jgn jadik jejes ehhh sue...

emm wpon aku bekije dr uma tp aku tak bantai tido okk..utk 5 jam pertama aku masih berperang dgn ribut typhoon dlm pewut..jumlah pelaburan pulak tak terkate n tak terbilang..kl btul2 bank pelaburan tu leh d terokai, leh ku jadikan baja tuk 500 ekar ladang farmville taw..mmg pengaruh games terlampau nehh..hehe..aku pon tak dpt nak pastikan punca typhoon yg melanda nehh..tp aku anggap jela my stomach meragam coz overload atau dgn ertikate len gelojoh tahap cipannn..hehe..kecik tp mulot beso..then pwut x leh nak pwoses..tp mulut tetap memproses kunyahan..haihh beso tul napsu...beso napsu mkn xpe kann??ngee..bile merasakan my body fluid semakin berkurang, sebelom aku mengalami dehydration, aku pon memaksakan diri meminom concentrated upha lyte salt yg huhh mmg tip top berkesan..xkesah la pwut nak bergelodak ke takk..tp yg ptg aku tanak wat extra pelaburan lg..modal da abess lolll..
aku mmg x ske wat pelaburan lame2..bia cepat tp hasilnye memuaskann..penat taw termenung dlm condition yg memualkan nehhhhhh...ngeeeee...
Korg tgh mkn kew??????opss lupe nak bg notice d awal en3..mujur aku x attach dgn gambo skali..daaaaa~~~~lallalalalaaa

No comments: