Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, October 26, 2009

belum sudah..

Smlm terase sesuatu yg menyenakkan lg menyakitkan..ntah la lately everythings pon in trouble..jgn la harapkan yg indah2 dr seseorang yg kite anggap terindah dlm kehidupan ni..kalo nak bercakap tu selidik la dulu setiap inci ape yg aku lalui..hidup mmg mudah kl ko mmg jenis yg endah x endah dlm semua hal..Sense aku sgt kuat skang dan aku dpt mencium setiap hint yg ko bagi..aku boleh terima kl ko bercakap secara one to one dgn aku..tp xyah la nak gne care psiko utk bagi aku sentap..dah laa..aku pon x larat nak ikot rentak ko..


Arini pon belum berkesudahan sbb d pertghan aku tersilap langkah..nampaknye owang itu sudah pon mengenali aku..baru je aku melangkah 2 tapak melepasi dinding kace..pantas je aku d panggil..

"Hahh suhana..hows???oredy decide??u nak jmpe i kew?"

"emm x la..i tanak jmpe u pon..i can deal with ur other colleagues rite?"


pantas je aku jawab sbb bg aku berurusan dgn die mmg takkan de noktah..makin buak2 rasa turun naik napas aku ni..shuhh shuhh..jangan sampai aku transform jadik hollowomen..


Kua berurusan..quite speechless when sum1 yg aku x pelu explain siapa menegur aku sambil berlalu sebelah mate jew..

"dah settle ke problem???"

Owh NO!NO!!NO!!!how come he can noe dat??x kan owang se bizi die pon sempat mengikuti perkembangan aku dlm fb beb??pandai gak die jadik stalker ekk..syabas mere bette..

Mlm ni aku de diskusi antara idop dan mati..aku akan berjumpe owang penting peneraju masalah prob yg aku berdepan mcm nak pecah serebelum neh..jgn sampai cerebrum pon ikot meletop..abes laa medula oblongata x dpt nak anta pe2 impuls rational ke dpn muke KO!! Semoga segalanya terkawal esok..

Setiap petang pon aku mcm d serang sawan babi bile dua kali lalu dpn post box, doploh lima kali dok bkk katup bkk katup post box tu..x ke mild sawan gile babi ke namenye tuhh???kl dah xde tuh xde laa..xkan la lpas ko katup..tetebe ko bkk seminit lpas tu TINGGG die muncul lakk..ko ingt ni magic david blaine kew?? haihh ni lagi satu hal yg wat aku tensen..time aku dah kobar2 haihh berkobar2 ni la deme bg suspen plg cilake tuk aku..

Siyyes..aku dah x sabo sgt to say:

GOOD BYE MUCH..even ada budi yg x pelu d kenang, aku takkan biarkan ia bergenang dlm kenangan..tp kenangan terindah dgn KAMU KAMU & KAMU adelah detik paling indah yang ingin aku kenang dlm detik2 pengakhiran kesakitan terlampau aku d cni...sampai bile2 pon sumpah KAMU KAMU & KAMU mmg geng paling sporting i ever had..even knal x selame mereka yg bergelar bestfrend, soulmate or bloodsucker pon..tp aku x penah pon KAMU sakiti..U ols mmg terhebatt!!KEEP IN TOUCH BUDDY!!!


No comments: