Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 25, 2009

AKU BUKAN/TETAP AKU?????

Semalam tuk kali pertamanye aku lepaking memlm wif bujang2 je setelah almost sebln aku kembali ke bumi negeri tanah tumpah darahku..coz selame2 aku balik JB neh, ke mne saje aku pi akan d ekori oleh 2 junior bodyguard..kl x yg 2 tu pon yg sowg PA ni mmg konpem 24 7 jew nak ngekor kelibat aku..tu kwn aku ber pesan...kunun2 pkai chantek2, tetbe ko port dlm jamban lelame..lpas kua jamban tukaq balik baju tdo..then dtg kat PA tu ckp..."YANG KO DA PKI CHANTEK2 NI NAK KE MANE???Angah pi berak je pon nak ikot kew??" waakakakaka..akan aku implement kan teknik tu lpas ni..

whoaaa it's NOT me..nmpaknye life aku totally berubah bile aku balik ke JB..janggal..siyyess satu kejanggalan yg ketara..bkn senang nak adapt dgn sst yg baru..kat opis pon da dpt gedebuk mende yg aku x paham ape2 n pelu d pahami dgn kadar segera..kl x, selamat la aku d sekolahkan..then lik uma lak AKU BUKAN AKU lgg..kl dlu, lik uma bujang, siap leh plan aktiviti2 mlm yg dpt membuang segenap keserabutan opis..kl x, plg cikai pon dok ngadap layan mukabuku chat ngan hzemate sendiri..it sounds stupid but dat was ME..setiap SUPER RABU lak adelah date aku bersame TGV..xkesah la pe2 cte pon janji TGV..midnite lg okk..up lg bole marathon 3 muvie skaligus okkkkkkkkk..ITU MEMANG AKU..

Whoaaaaa...i missed dat moment...SUMPAH...



Lepaking smlm adelah d sebelah bomba LARKIN port ABC special yg plg best (ni kate owang laa)..hehe aku pon terpercaya n layankann jela..maklumlaaa baru je jadik musafir d bumi JB neh..lom ckup tempoh nak di angkat TRUE JB since dah almost seploh tawun jadik perantauan.. port2 menarik pon x ckup arifff lg..tp ABC ni mmg menjadik igauan gak la sejak kwn aku yg BUKAN owang JB yg perkenalkan mase raye pose ritu..huhu..lihat d bwh ni..menarikkan???




Aku lepaking berdua je smlm ngan maib ex-MUCH gak..die bla lg awal dlu..x lame lps aku msuk MUCH..dolu x sempat berkenal mesra pon..tp tup2 leh jadik geng lepaking..b4 dis pon aku penah jmpe 2-3 kali je pon..but she's really sempoi..even x rapat mne tp die roger je aku bile de kat JB..aku plak mmg tgh meroyan da lame x hang out..so tgh penat kije pon aku YEZ kan je nak lepaking mlm nyee..ngantok x ngantok janji dpt berembun..wakakakaaa..hurm x sangka kitorg sgt cpt klik sampai leh je masuk cte2 yg personal2 neh..haha ade ke yg personal???huhu..tp babe, wa mmg hingat ayat lu babe " Bia lambat asal kite dpt yg terbaekkkkk yg kite nak.." Then kami same2 Aminnnnnnnnnn pjg...wakakakaa..lu mmg klaka la beb..hope to see u again..KIT

Perasaan aku skang:

1) Rindu kat geng2 comolot d sekitar KL..

2) Nak lepak sampai pg dgn geng2 berembun aku..

3) Marathon muvie kat JJ Cheras Selatan sambil mkn popcorn sepah2 tnggu hall bkk..

4) Rindu nak dengo ayat2 penenang from my houzemate..siyyes aku sgt suke tnye opinion die (AJA) sbb frankly speak even she's younger than me tp die sgt matang n setiap pendpt die mmg sgt memuaskan dan mengujakan..kaunselor pon kalah beb..hehe

5) Aku nak mkn TOMYAM n AYAM chup abg rock kat NICE TOMYAM BT.9..port resmi ni beb..nak2 time tensen2 nak MQA huhu

6) KOROK kat MUSICBOX metropoint sambil seludup dunkin donut dlm handbeg..

7) Tertekan dgn workload yg x pasti tertanggung ke tertonggeng..huhu

8) Berserah pada takdir yang menentukan naseb aku..

9) Annoying dgn persoalan yg sememangnye SAMA je sejak DULU, KINI & SELAMANYE..ko x penat ke wehhh???hurmm.....

10) Wish to meet him yg aku nak sgt jmpe bile lik JB setelah sekian lame but still x berkesempatan..Bodoh laaa..kontek la aku...aku ilang no ko dowhhh..L6 dah innalillah..hampasss!!!

OKK Dah ckp1o...JOM TITO hehhh....

No comments: