Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 15, 2009

LEMBARAN BARU....

Lame aku x menulis..lame gak aku x jenguk blog yg dlu mmg tiap2 ari aku belek..msuk je opis, on PC..1st things aku akan jengah blog chikserame neh..tp skang dah len..aku x pat nak berlibur time opis pon..Still dlm adapting mode..penat upenyer nak memahami bende2 yg berkaitan akta2 neh...pastu file2 yg dah berusia almost 3-5 tahun pelu di pelajari dlm mase 1 hari jew..adoiii pusing kepale beb..ingt aku ni adi putra kew hahhh???

Baru semggu bersama tp aku still blurr n still x dpt catch up pe yg pelu..hakikatnye otak aku still dlm mode TIRED..mne taknye semggu sblom stat kije baru otak aku dah terlalu penat melayan kerenah manusia2 yg menjengkelkan..xsempat nak settle aku dah kene berlari lik JB on saturday noon..tbe JB almost maghrib sbb aku drive dlm keadaan yg sgt letih..mujur de diyana geydiks meneman..leh arr jadik teman bergado dlm kete..ingtkan balik dpt rest2 tetbe sok tuh mak aku suoh ikot ke wedding kazen aku kat keratong yg pelu melalui jln segamat..adoii satu lg kepenatan aku tempah..aku mmg x gemor ke daerah2 yg xde highway nehh..sgt suspen okkk.. mmg mengucap jela sepjg pejlnn..

DAN ISNIN 9/11/2009..Bermulalahh perjalanan kehidupan ku bersama tempat baru, kije yg xpenah aku pkir akan bekije dlm environment spital dan juga staff2 baru..hurmm not much to say..but it's not dat easy to cope wif the new environment n new things..segelanye memerlukan kekuatan dan kecekalan..doakan yg terbaik utk aku yerr....

No comments: