Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 30, 2009

Cravichocs..

aku x paham la nape la tenet arini mcm kentut..terputus2 x sekate..mcm kentut aku gamaknye..wakaka(em kentut kowg aku x taw laa seminit x benti kew..hehe)..time aku nak mencari entertainment d saat2 sendiri ni la ko nak wat hal kan..xdpt aku nak memukabuku dgn tenang taw..dah la kat opis mmg x dpt lgsg bermukabuku sbb fail je yg penuh dpn muka aku neh...hahaaa hape2 jew la tp yg sebetulnye otak aku mmg senget sket arini..tgh bengkak sbb byk sgt berpikir d siang ari..

Lik dr opis td aku melilau2 x tau arah tuju..nak balik uma mcm lom de keinginan..nak stay opis lak rase mcm x de napsu..hurm ntah la..jiwa aku belom serasi laa..sumtimes aku asik query je why am i ere??aku x penah pon terpikir akan bekije dlm persekitaran spital sebenonye..mne taknye, aku ni mmg penakut yg amat utk msuk spital..mak aku 4 kali dok beranakkan adek2 aku ni pon aku x jejaknye spital neh..mase kak aku xcident 4 thun lpas pon muke aku mcm kne kne gigit kuntilanak je mase lalu wad nak melawat kak aku...see betape laa serongnye pandangan aku kat spital..lebey2 lg kat wad2 yg menempatkan mereka yg dgn pelbagai penyakit..aku mmg pa nun alip kap wau taaaaaa...PENAKOTTTTTTTTTT...tp tetbe je aku akan dok kat tpt ni mungkin tuk selamanye okkkkk...hahhh rasekannnnnn!!!!!

ENtah...

Sebenonye itu ujian hebat utk aku..anggap je la yg positip yer..wpon byk jugak mende negatip yg bermaen d pikiran aku neh..tp aku tanak la terbeban since aku dah pon terlanjur tanpe paksaan..insyaAllah everythings gonna be ok n orite..banyak yg aku pendam sejak lik JB neh tp aku x byk mase tuk ber cite..aku mmg rindu mase2 dulu..sumtimes i felt dat i take things for granted..aku x menjaga hati mereka yg aku sayang..aku ikotkan rase egois yg beraja dlm jiwa..aku xkan dpt semula semuanya yg ada pd mase dulu..BUT wut comes into my mind rite now is..I want to njoy my life fullest...
Time tensen2 n touching cemni aku akan menggile terhadap chocs..but nothing berunsur chocs kat uma melainkan kek chocs yg da masuk angin..tp lps jugak 2 ketol msk tekak aku...layan jela janji rase cekelat n now i njoy my hot chocs coffee...NESLO daaaaaaaa!!!!hehe
aishhh aku da abes wat en3 pon line mukabuku x ok2..masalahnye blog leh plak xde problem...mmg cilakakkk laa..bikin panas tul laaaa...haiiiishhhh!!!!

No comments: