Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 29, 2009

selamat ari raye HAJI

Malam raye owang bertakbir tu aku pi melepak kat Pandan City MALL ngn memember..heh ade ke ptt bile dok ngan famly mlm raye leh pi melepak??memule mase mak aku dok berpeluh2 merebus tupat, x konpiden gak aku nak gtau yg aku nak kua...tp si atie tu dah menggile ajak aku lepak...cam nak gak pi melepak sbb dah lame sgt aku x jmpe die..cian pon de, owang len beraye ngan mak ayah, die sorang2 lak..haha pdhal die x penah heran pon nak raye ngan sape..siap plan nak bercuti ke pulau sibu lg raye aji 1 tuh..mmg menghayati hidup tol si ati nehh...xpela janji ko bahagia kan..
Raye Aji tu sambutan ala kadar je..even aku neh x sempat pon nak nyarung baju kuwung..ibaratnye mcm xde ape2 sambutan pon laa..huhh ja'at gile kan..hurm tp aku tetap de menyumbang taw..aku sempat menyumbang kek coklat gebu yg di adun khas dlm keadaan x mandi..wakakakaa..tp hasilnye sedap lg gebu okkkkkkk..see d hand laa...daa TALK TO D HAND..lalalala..mlm tu ber BBQ ala2 sempoi dpn umah..saje je nak bg auro meriah sbb dah lame x pat berkumpul complete sume ahli kuarge..x lame lg bertambah lg ahli kuarge hasil dr pwut kak aku laa...nak tnggu aku yg membuahkan hasil...hah tnggu la ko jmpe 30 FEB 2010 ehhh.. jeng jeng jengg!!!tngu jgn x tunggu ehhh...

so..ni pic santai2 BBQ dpn uma....



AMIR main bobob aku..klako mamat ni..ske men katun okkk!!!very d gurlish..hehe

time ni ibu n ayah die tgh melantaq..mujur makan saman dak ketik neh..


Kepada jemaah2 HAJI...Selamat menunaikan Ibadah HAJI dgn tawaduk semoga selamat pulang ke TANAH AIR..aminn!!!!

No comments: