Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, November 15, 2012

SALAM MAAL HIJRAH 1434H

Assalamualaikum semua....

Alhamdulillah kerana dikurniakan kesihatan yg baik sempana tahun baru ni...aminn!!
Walaupon sedikit tersedey sbb utk kali ke-2 nya gambo2 dlm blog terhilang lagiiiii...Uwaaaa!!!!Tapi nak wat cmne dah bukan rezeki aku untuk menatap gambo2 tuh...hehe..kali ni dah malas la nak me re-upload balik gambo yg dah ilang..Aku wat percobaan pada profile pic utk 2 minggu ni dulu..Kalo masih kekal d ctu, baru aku cuba masukkan sikit2 gambo yg lain tu pon kalo rajin..Kalo x rajin, Sadakallah hulazim jela..

Di kesempatan yang ada ni aku nak ucapkan SALAM MAAL HIJRAH 1434H..
Semoga Hijrah ini kita dapat memperbaiki diri ke arah yang lebih baik dan memperbanyakkan amalan..Dan cuba bersederhana dalam kehidupan yg amat fana ni..Insyaallah

So cuti Maal Hijrah ni hubby ajak ke Johor Premium Outlet...
Katenya saje je nak jalan2 n tengok2..
Yela org jauh2 dari Kolumpo, Singapore, Utara sumer sebuk berkejor2 nak ke JPO ni..
So org yg dok JB ni nak la jugak jengah ape yg menarik di JPO tuh..Xdela kalo org cte2 pasal JPO dok terpinga2 je..Hehe

Perjalanan ke JPO lalu highway Utara-Selatan je then amek exit ke Senai, Gelang Patah..Alahai 80sen je tolnya dari tol skudai tuh..Sekali bile dah belok exit tu terus blank nk ke susur mane..Sbb masa kuar tol tu xde plak signboard JPO..So aku ni pon kut la ke Gelang Patah je skali nmpak signboard Puteri Harbour plak..Pastu mcm dah jaoh meninggalkan bangunan JPO tu..Adoiii la terpaksa berpatah balik..dah la agak jaoh u-turnnya..Lepas berpatah balik tu ikut arah Senai baru la jmpe JPO..

Sampai dalam kol 1pm..So jalan2 laaa dari setiap butik ke butik tapi nmpaknya mcm xde pe yg tertawan di hati..Hajat kunun2 nak masuk butik coach sbb nmpak ramai je yg balik membawa2 paper bag coach..Hurm tgh offer ke??Skali bile nak masuk je rupe2nya siap kena Q bagai..pjg plak tu Q nye..So cancel laaa..malas nk tngu..Last2 rasa mcm dah masuk sumer kedai..So jom balik laa..Haha around 1.40pm kami pon balik..Kirenya x sampai sejam pon kami bershopping di JPO dan pulang dgn tangan kosong..Haha Hurm nmpaknya JPO kurang menepati citarasa aku since aku ni bukan jenis yg corcern about brand sgt pon..Kalo beg tu janji ko chantek, ade brand ke xde brand aku sebat jee..Kalo baju2 tu xyah cte laaa, kalo dah berkenan di mata, yg paso malam pon aku belasah jee..hahaaa 

Ok..sempat gak shoot pic kenangan walaupon x de hasil yg di bawa pulang..

No comments: