Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 20, 2009

Arahan ke Bkt Aman....

hurmmm aku di arah ke bkt aman...

mungkin aku akan menemui ketenangan & ke amanan d BKT AMAN tu...
dah la aman...atas bukit plak tu...mesti teramat aman lg tenteram kan...


tpppppppppppppp...


palehotak la nak mencari ke amanan d bkt aman ituu...


hakikatnye...............

aku d arah melangsaikan saman...

howh pembayaran saman d bkt aman...seswai sungguh...


ayah aku glabah gle sbb saman tu atas name die..tp pembuat saman adelah AKU...so nak tanak kne la aku bertanggungjawab ke ats ketelanjuran yg d lakukan kpd keta JGE yg dah tidak wujud lg tuhh...

cess sampai ke lobang cacing pak polisi neh menjejaki saman yg x seberape tuh...cam tetau je aku dpt claim bln neh..kaco daun tul laaa...cemtu ke menjage ke amanan????ngeeee...seb bek la aku ni rakyat m'sia yg menurut perintah...
esok aku akn ke bkt aman....tp aku mau byr yg atas skali tu jew...

yg lenlaen tu aku takmo bertanggung jwb sbb pd tarikh & detik itu...lesen aku lom kua okkk...

No comments: