Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 12, 2009

Panas DALAMAN...

Smlm...

lps lik mkn tetbe pwut aku neh craving for DURIAN...pwut aku okkk..bkn akuu..hehe
then aku pon twuskan la pemanduan ke arah nanding yg slalunye byk stall2 jual buah tepi jln...

Ape yg anda paham ttg "jual buah tpi jln??"hahahaaa...tpulg pd pemahaman telinge yg mendengar tuk d tafsirkan la yer...
uikss..aku cam dah menjangkit penyakit Amirr Ajimm kot..minat terhadap buah..opss!!



jmpe 1 kdai...

dlm kegelapan mlm aku nmpak sowg macik tue kat ctu...tgk sekali mcm nenek niang rapik...bulpp..telan air liur!!!

ASSALAMUALAIKUM......(dlm ati bce ayat kursi okkk!!!!)

Waalaikumsalam..(die takmo tgk muke aku siott...)

Erkk...aku ni puas la perati tul ke ni nenek niang rapik...kl btul aku nak amek signature neh...huhuu (bagak gle pompuan yg menulis nehh)

apsal la macik neh senyap jew..dr td aku belek2 durian tu die dok je diam2..last2 aku pon bersore...

"macik jual derian ehh??" huhu bodoh sungguh soklan..abes xkan duri2 yg ko pegang tu buah amirr ajim kot..hehhee

senyap gak...mungkin macik tu pon cukup pandai tuk x melayan soklan bodoh gle aku tuh..

"cmne jual ni macik?"

"mmg la sye jual.." erkk..br dengo sore dgn jelas..ingtkan niyang rapik td..

"kre cmne ni macik??sebijik ke kilo?"

"sekilo rm6"..

"emm mulah la lg macik dah mlm2 neh"



pong pang pong pang...sessi tawar menawar d lakukan dgn swabut sbb aku xbape nak paham bahase purbakala macik tuh...tp nmpaknye muke aku xckup tuk mencairkan macik niyang rapik tuh..

aku xpenah lg jmpe penjual derian yg sgt x peramah spt macik porbakale ni...

tp d sbbkan pasaan kecian + mengidam (cian anak dlm pwut neh...ngee)..aku pon beli la gak derian die dgn ati yg separe x eklas..huhh...odw lik tuh...pong pang pong pang mengutuk macik porbakale
itu..#$@%%^&**&^^%$@@##$%^

tp deriannye tetap d mkn hingga menjilat biji..hihi bijik derian eaaa...opsss..alamak asal la pale asik kuning cam buah derian neh...haishhh!!!!nggeee


tp mlm tuu...resah gelisah PANAS PANAS...huhhhh

PANAS beb....aku xleh tido wpon tido se awal 2 pg then bgn se awal sblom suboh..dpt la 4 jam aku cbe rehatkan badan semate2 sdgkan hakikatnye aku xleh tdo pon..PANAS woo PANAS..aku pon pelik..pns tuh cam x tersalur keluar wpon aku da mnom air pangse buah derian tuh..slalunye kl aku mkn derian, jgn kate kentut sendawe derian...even kenching pon bau derian dowh...tp ni aku kenching bau air kenching jew...erkk..hehe...de x air kencing sesape bau rambutan??

opsss merapik lg...

aduhhh PANASSS!!!!

:::Persoalannye:::

Adekah aku di dolati macik penjual derian??
atau
Adekah kdai smlm benar2 wujud??
atau
Adekah macik porbakale tu benar2 menjual buah derian atau buah........??
atau
Adekah macik porbakale itu benar2 si penjual derian atau nenek niyang rapik???

Jgn bia kan idop aku d selubungi MISTERI!!!!!!!Arghhhh!!!



No comments: