Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, January 23, 2009

<<< thorny throat >>>

uhuk22....cam de tulang ikan "tamban gile" je tersengkang kat anak tekak aku neh...perit x terkate...waduh spoil btul mud nak berchoti...tp xpe,demi perchotian yg d tnggu2 neh...mlm ni akn aku twuskan usehe menelan obat2 yg d bekal kan...silap2 mlm ni abes sgl bekalan obat dgn harapan sok pg tekak aku terase spt d alurkan ngan air zam2 jew...ngeee...

arini mmg aku keletihan..cne cni aku pegi..sume pon kate

"weh nape muke ko nmpak pale gle?"si polan bin/bt polan bertanye....

hurm...kowg nak kate muke aku buwok tu ckap jew laa...xyah la nak cover2 kate pale ke comot ke berhingus ke... huhukkk emo plak...beselaa name pon owang sakit...tp aku ni pnye la mamai....owang dok tnye2 aku sengih jew...mungkin tu jew la jwpan yg mmpu aku bg..aku sehat, cme mke aku je yg sakit...skt sbb gaji x msuk..tu yg leh senyum ketat je...cbe kowg bg aku wit..mau ceria sinar2 twus mate aku neh...gaji LOM masuk dowhh..tu yg pusing kaple pikir nak berchoti tnpe wit...sakit twus aku hah...

sebenonye byk mende nak cte beb ari neyh tp xlarat wpon tgn x sakit..tp mate aku mamai..
aku nampak ikan2 yg byk je kat skrin rate DELL neyh....itu tndenye....

Aku nak bwk ikan yg menyengkang kat anak tekak aku ni pi berchoti jmpe ikan yg lebih besar lgg.......JOM!JOM!

No comments: