Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 7, 2009

sekse gak upernyerr!!!!

semlm...for d 1st day aku menjadi babysitter tuk my nephew..amir ajim cos ibunye pi klas.. satu ketike dlu ms ma sis request tuk jage ank die..dgn bagak nye aku jawab

"ok jew..no hal..alah baby abes2 kuat pon nanges sket then tdo manjang jew..."

tp 1st day jage jer dah watkan aku keletihan yg gle vavi....

memule tuh lps kepergian ibunye...elok jew die men ngan buah2 an kegemarannye..

tgk tuh kemaen die aim buah2 tuh..tp lps segalanye x mmpu d capai d sbbkan tgn yg pendek itu (eh jgn ckap baka tu dtg dr mak nagh ehh..hehh), die hnye mmpu mencapai buahnye sendiri jew...wakkakaa cian amirrr!!!


tgk arr..begitu focus sampai terkua2 lidah...aksi bersame buah2 an nyer juz 4 d 1st half an hour...


after dat..........

whoaaa...die stat nak golek2..gelek2..rengek2..pekik2

waduh..gimane mau d beres in gini..bikin pusing (ni bibik bername sue berkate...ngeee)

huh...upenyer die nak d kelek manjang...aku pon hangkut la die..memule pi dapur,die aim honey star..."tu bkn mknn awk..tu ibu awk pnyer"..ibu ko neh mmg mengade..da tue bangke pon lg mau blasah honey star.."ibu awk x ske buah mcm awak..sbb die da de buah len...ingt awk sowg je de buah?...ngeeehehe"

then aku bwk pi bilik solat plak..semoga amir hazim terlindung drpd gangguan mahkluk2 x sepatutnye..tu yg kak aku pesan.."kl maghrib2, jgn tinggalkan die sowg..dok ngan die" so aku yg sgt patuh ni pon hangkut la die ke bilik solat sbb xkan aku nak dok sblah die je smpi abes maghrib??kan ke musyrik namenyer tuh!!ngeehehe tul ke ek??so aku pon SOLAT dlm rengekan amir ajimm..huh begini upenyer pasaan menjadi sowg ibu ek..

pas aku abes solat pon dak neh x abes2 lg merengek..kali ni > kuat + dahsyat lg...aik!!salah ke bacaan solat aku td..huhu dlm ati ni pnye laa.."ko nampak pe atas kpale mak ngah amirr oii?" xkan aku da solat pon mende alah tu tak lari weh...jahat benau ke aku neh???

teringat plak kak aku kate lg..

"kl maghrib2 die asik nangis je..bace ayat kursi dpan muke die..."

ngee aku pon kumat kamit la bce n puhhh KIRI!!!puhhhh KANAN!!!!atas kpale aku pon aku puhhhh...amek kooo!!!shuhh!!shuhhh!!eh cheh cheeehh...budget bran gler...yela dowh..compare aku ngan dak br 4 bln..bran xbran, aku la yg kne brannn lolll..xkan aku nak ckap

"amirr!!ayat kursi mir..ayat kursi mirr!!!.."

tetbe dak ketik tu plak drpd tgh pijau nangis x alih2 sengih gelak2 kan aku...konpem aku yg pengsan okk..HEHEEE..

last2 ble kesabaran aku xmmpu tertanggung lg..aku pon sumbat kan die..hagh sumbat katne??

DLM lobang JAMBAN???

haishh jgn laaa...aku ni idak la berperikebinatangan sgt..sesekali tu de laa..ngee but most of d times still manusia yg tulus lg murni okk...ngeee

aku sumbat die dlm buaian laaa...tp pesan ibunye "jgn biasekan sumbat buai...t nak netek pon dlm buai..wakakkaa"

Mungkin ibunye xsanggup nak bli buai owang tue kot....huhuuu

Huhhh lena pon ko amirr...huh leh la mak ngah koe layan movie ngan aman lg feeling....ngeee


No comments: