Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, January 2, 2009

HYE 2009

First en3 for dis 2009..huh lame gle cuti sampai mud x dtg dah..but lately aku de symptom mate susah mau katup laaa...ngee pe tuh??cam adik badik sepupu ngan imsomnia gtu la..might be smgt nak blaja dah menyerang kot..tu yg ala2 ske stay up memlm...pastu payah2 nak tido.. wakakakkakakaaaa...cam HARAMMMM!!!

tp siyes dat one of my target 4 dis yer..hope leh achieve...chaiyok!!CHAIYOK!!!

mls plak kau nak list kan target aku dis yer...
but yg fentingnye KAWEN same skali la x termasuk dlm list yer....
knape???

hurmm sbb aku mau sendiri....mungkin bg aku SEPI itu indah...hukhuk br je tgk filem sepi yg kununnye mletop2 twun lpas..tp aku gak ketinggalan zaman ni br je mampu nonton pd awalan thun ni...

ctenye agak menarik tuk d tonton bersame rakan2 keSEPIan..leh bikin gelak tp x mmpu wat aku menangis..mungkin tu sipat semulajadi makhluk SEPI kot..sowg pon x nangis dowh..pdhal aku ni kaki feeling beb..penah satu mse dlu..tgk industan yg penuh aksi ganas+horny tu aku leh nangis bertepek2 air ingus kat mke..then sok pepg bangun..hamekk ko mate lebam!!! hehhe. Tp tu la bezenye dlu n skang..jgn ingt si gembeng cam aku ni xleh debik owang...(pe kaitan pon..x masal tull...heh)

ishh..pe da cte filem lame neh...

meh la cte yg latest2 sket iaitu BEDTIME STORY..

jom mengembara ke alam mimpi..

ikotkan cte ni x bape nak logik tp enjoy to see sbb jln citenye x heavy...
wpon aku ni bkn penggemar dongengan tp ble tgk cte ni rase indahnye kl kt leh create mimpi...
tu yg dpt sympton sepupu sepapat imsomnia...pnye la b4 tido pkir nak create mmpi2 yg indah tuk 2009 neh tp idea x ckup dongeng laaa...huhu

DAH LA tuu...toksah mimpi yer!!!

No comments: