Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 7, 2009

MODE: X RATIONALE....


Satu mlm tu aku nangis atas katil mcm budak kecik..air mata sama banyak dgn hingus.selekeh. aku tau..xpayah ckp..ko rase betul ke kl selalu senyum tandanye kt gembira?logik ke kl selamanye diam bermakna kt salah??dan haruskah kl asik menangis tndanye rase berdosa??


dlu aku mmg gembeng..sikit2 nangis..skit2 nangis..kucing dtg dkt pon nk nangis smpi ijau mke.. bantal bucuk kne cuci pon nangis selame 3hari 2 mlm sbb habitat aku adelah men bucu bantal..ngee.kecik2 perangai dah keji..tp skang aku benci nangis..menyampah kl tgk owang nangis..mcm puteri pucuk kelompang..asik2 nangis..benci laa!!heh..nnti aku wat en3 pasal puteri pucuk kelompang..


Tp mlm tu tetbe aku menangis..msti orang benci kan..bile emosi berkuasa lebih dr akal..rase jelik plak dgn diri sendiri..tgh aku sedut hingus dalam2 tetbe romet aku lik..control..pretend to be ok sdgkan hakikatnye EGO..yes I AM..tu sememang nye sipat sebenar aku..xtau ikut perangai sape..mak aku lembut wpon kekadang rebel..hehe da tue2 lg mau rebel..hagh..rebel tu camne??emm mcm mak mah dlm keliwon tuh..hehe tp hanye aku je yg tau..ayah aku baik jgak tp panas baran..sampai dulu aku penah kne blasah ngan batang golf..walhal kecik je puncenye..ketawe mengilai2 di mlm bute..yg peliknye mne ayah aku penah men golf..hurmm mmg antu!!hobi aku kan berhalusinasi..tp adakah panas baran same mcm ego??tu aku lom sempat kaji..


kali ni aku xmmpu sorok..sorok sampi ati bengkak besar lg dr kuman..rasa mcm ilang akal dok dlm bilik menangis mcm gampang..bodah kan bile emosi berkuasa lebih dr akal..sengal kan bila rasional duduk paling bawah d atasi emotional..aku hanya perlu 1 hari.1 hari utk mengaku pada dunia.."iyerrr!!yg plg bersalah adalah aku.....dannnn yup ko mmg yg plg betul"..tp 1 hari itulahh adalah yg plg lame bg aku........


Wahai hati..sila laa gembirakan kesedihan.....


No comments: