Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 13, 2009

nah!!!3X kecewa tuk semua...

smlm & smlm lg lepak putrajye...teman my sis n "ipin mudak motak"..amir ajim de name baru taw..IPIN..mane dapat??mlm sabtu tu we ols saje cari penat kat alamanda..kak aku tu kan pantang byk wit..hurm tp time xde wit pon pantang jugak..sungguh xpaham..aku ni ngekot jela.. lpas mkn KFC msuk carre4 sat..mase tu..tgn kanan sorong trolley n tgn kiri stroller amir ajim.. nmpak sgt mcm aku ni amah indon tu..mujur aku x kendong amir ajim pki kain batik lilit kat pinggang..

tetbe de 2 owang dak men lari2 lalu lalang dpn amir ajim lalu berkate...

"eh eh mudak motak..mcm IPIN"

hoho lps tu twus aku panggil amir ajim IPIN!!!IPIN!!!ko jgn meraba2 leh x ipin??heheheee


ade uper ipin ke mudak motak tuh???


....Nex story...d nex day...

cte 1..

bgn kol 10..erk!!kantoi..kre okla tuh beb..aku xleh tdo mlm td..kol 6 pg br tdo then 10 pagi dah bangun..kre dasatt arr tuh...

bgn tdo dgn mate kelat melekat2 dek eyeshit..ngee berbasi2 twus capai hp..dialing...


"hi...ngah watpe?da bersiap kew?" "sowi laa..i cannot come la dear..."

"..laa ingtkan ko dah de kat JB"..sedikit sedey sore d talian itu..

"hurm..aku x lik laa..byk hal kat cni..sori eh..neway congrate yer!!!!"


Aku sedang mengecewakan ma fwen yg dah beriye menjemput tuk engagement die dgn alasan yg xkukuh..sesungguhnye xde alasan....

cte 2..

"weh aku nak lik dah" sambil kemas2 beg..capai spender..towel muke dah amek,capai buku(study siottt), capai charger (checklist neh =) mcm tdo otel xdtg2 lg jer...heheh)

"ala..ko nak twus lik ke??pi la blikan aku big apple donut dlu..nah aku bg RM10"..si kakak rayu2 mcm la aku ni laki ko nak tergoda...cess!!

"emm..mlas la aku..da x ingt jln msk alamanda tu..(hehe alasan sungguh siyyall)..dah la ujan,kang nak parking je doploh minit"(eh tau plak tpt parking ekk?)..hurm adik sape la yg cilake sungguh neh..huhuu

Aku twus amek kunci..bye ipin..

Kakak aku plak d kecewakan gara2 mls nak layan kerenah mcm2 die..

P/S:pdhal dlm ati.."aku nak big apple donut gak..alien..huh terliurnyeee"

Cte 3..


hujan lebat..mmg lebat gler..baru kua dr sempang uma kak aku je..dah kne brek terkejut smpi mati enjin..

"hujan2 pon nak bwk cam cilakak..ntahpape manusia yg terase hebat neh"

Singgah guardian cari obat..odw ke guardian skali lg adrenalin nek akibat terkejut ngan myvi putih yg mungkin mengikut pirasat aku mmegang konsep "jgn pandang blakang ketike reverse"humm palehotak koo!!..mujur aku cpt 2saat..kl x, lg 0.01cm montot aku kne cium..

lps dpt ubat..twuskan perjlnn menuju kediaman aku d pinggir kota..tp cam bese laluan aku adlah spital serdang-kajang-tol bt9-hulu langat...

Aku pon x tau pe badi arini..mase kat kajangsilk tu ujan still lebat mcm salji..lopak air dah mcm swimming pool kanak2 tuh..aku cbe focus..dpan aku moto..tbe2 dr jarak 100 meter aku nmpak mcm alligator kua dr lopak air sambar moto tuh..uikss!!aku telebey mnom obat batuk ker?? shreeetttttttt!!!aku brake...hagh munyik koooo!!seb bek aku x laju mne..aku sempat benti btul2 kat lopak air yg alligator td tuh kua..adelah sejarak pembaris pjg plastic faber caster tuh..aku twus pasang emergency lamp..huhh!! perasaannye mcm aku yg berdarah kne baham alligator....

sepasang anak mude bgn dr lopak air tuh..aku mati kaku dlm kete.."nape la ko men lopak air tgh2 jln neh??nak wat videoklip ke??hehheee"..rangsangan ubat batok watkan aku d luar rationale..eh tpu jeww lolll....

Aku perhati je couple tuh dr dlm kete..bgn..leh diri..kibas2 siku..tgn pon elok..yg pompuan mke mcm nak nangis..de riak2 nak marah laki tuh..besela tgh tekejut..yg laki pon bangun..angkat moto..aku masih d tgh2 jln dgn emergency lamp..biakan laki tu sorong moto ke bahu jln.."kowg x ape2 ke?aku xnmpak pn de color merah2 ke menjijis2 di lopak air tuh..so boley aku jln skang?"...

Sowi..i can't help u..ujan lebat sgt..lopak air tinggi dan sgt deras..aku mmpu tgk jew smbil pasang emergency lamp so dat owg len akan benti maki2 aku..nape JEM neh x jln2?..

adekah aku mengecewakan couple tuh??

Bia laa mreka berkate ape asalkan ati aku iklas menolong menggunakan human sense dan mata hati...huh terkesan x????

P/S:pertolongan x semestinye d lihat scr zahir kan??.....


No comments: