Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 10, 2009

Owh...Hatiku terjatuh...

mlm ini aku sendiri.tiada yg menemani.spt mlm yg sudah2.....
Hati ini selalu sepi..tiada yg manghampiri...


tp kini tak lagiii...

tiap ari aku xsaba nak tnggu mlm..lamenye rasenye mlm nak muncul..xsaba..rindu nak tgk muke die..senyum die..sweet sangat..sumpah tak tipu..
sekali die senyum, hati aku pon tersenyum bahagia...
penangan die mmg hebat laaa..x penah lagi aku rase mcm ni..

tiap ari denga sore die.aku xjemu..tiap detik tgk muke die pon aku x jemu..sgt contra dgn prangai aku yg dulu.dlu aku cpt busan.jemu setiap ari..

ujung mnggu pon aku spent dgn die..
xpayah jmpe org len pon aku xkesah..asalkan aku dpt tgk die je ckup laaa..

tp die tu anak ikan taww........

Arghh......ko wat aku jadik gile laaa...



......AFUNDI AKIM......die mmg cute.sweet.....
end of dis month nak pi tgk konsert...lalalalalaaa...jum pi jmpe Akim...huhu

P/S:x sangke plak taste aku adelah owang spt akim neh..huh...btul ke?????

No comments: