Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 10, 2009

Yay!! kontrak sgb pelayan dah abess...

penat upenyer kije jd pelayan neh...siang bebel2, mlm plak kne layan merengek2 dgn ko..men dukong2..angkat2..byk energy nak gne tuh..nak kate berat, xdela berat sgt, tp stgh jam pikol, kebas jugak la tangan..pe owang kate..rasenye ala2 semut lalu smbil gigit2..sengal2 sedap..heheheee..w/pon semggu jadualnye hanye 3 kali tuk melayan..tp dah rase mmg xlarat...di tambah plak kl aku tgh dlm mode x rationale..kl pelayan d lua cne, time x rationale, gler la hebat sbb dpt memberi layanan tanpe sedar..kre ekstrem la beb..br best..puas..tp aku x same..kl aku x rationale..bermakne hari malang bg ko..


TP kl aku rationale..layanan 1st klass aku bg okkk...siap usap2, belai cne cni..x ckup dgn tu..siap tlg mandi mandakan bersame2 lg youuuu...


tp ape nak d kate..2 hari lepas,saat dan ketika kontrak aku tamat tu, aku tgh x bape nak rationale..so mmg hentam taram karammm laaa...ko d biarkan begitu je tanpe belaian..layanan aku mmg hambar gler..puas ko golek2 atas tilam aku matikan diri jew..kuis2 pon aku x hingin..


ko terpakse layan la diri sendiri..naseb ko laaa dpt pelayan yg bkn high standard mcm aku nehh..layanan mudah terganggu bile ketidaksuburan emosi melanda...


Hasilnye...bile aku bwk ko kluar, ko kelihatan spt badut...

baju ijau ko yg dah comey tu aku matchkan dgn topi color biru dan kasut color oren..heh aku xdpt berpikir scr rationale...ape yg aku jmpe..aku sarungkan ajeee...yg ptg cute kan amirr??






pengaruh alam, ceria, serabut sume kt blend together......



lebey lame ko mendapat layanan Mak Ngah ko neh, semakin happening la penampilan badut ko tuh amirrr!!!!



Badut pon badut la...yg penting dpt jln ngan Mak Ngah Ngok Ngek ni kan!kan!!!!!




p/s: Badan amir makin susut...adekah hasil deraan aku???erkkkk!!!

No comments: