Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, August 17, 2009

Bachelor Party at Pangsoon

Lame sey aku x hanging around ngan memember sunway..si 3 dara jelitan ida dud sue...ahakss statement telebey suda ekekee tp skang tnggal 2 jew dare sbb lg sowg da jadik mak dare cuming soon...emm memory dok sunway mmg sgt byk pengajaran n pengalaman n kesosialan..ngeehehe..aku still ingt 1st time we ols nak rent dat mentari court apartment tu sampai kne wat loan almost 700 kat bapaknye ida neh tuk cover sewa umah+deposit 1mnth +lg deposit api..whoaaa 2k okk kne kua tuk mendudukkan diri di bandar cenengau neh..memula teruja sgt sbb mentari court ni de swimming pool..maklum la aku kan owang hulu kg. bile dpt dok uma yg de swimming pool, abes jaja satu uma plus sekampung tau neh "angah kt pnye umah de swimming pool tau, mcm sunway lagoon taw" adek aku plak yg tompang berlagak pdhal swimming pool tuh penuh dgn cenengau2 jijis..huhu bile da jdk penghuni tetap mentari court tu, semggu pertama je mcm teruja nak berkuak lentang la freestyla laa, floating2 dgn kak chantek laa tp lps2 tu x heran pon aku ngan swimming pool ke playground ke taman bunge kew...hehe mengimbau kenangan jap..


balik ke topic asal..picnic time..ptg sbtu tu aku dud n ida da gerak ke pangsoon coz we ols akan spent semlman kat small hut kat pangsoon tuh..ikot plan awal nak wat BBQ mlm tuh gak tp d sbbkan de gurls yg x brani nak kua memlm, aku postpone wat BBQ d nex day siang nye..huhu but still sad sbb owang yg request to change d time still x dpt menghadirkan diri atas alasan len yg aku mls nak komen heh..quite dissapointed laa coz keinginan asal aku adelah tuk ber BBQ memlm tp aku sanggup je ketepikan niat aku demi nak fulfill request others yg hanye leh dtg siang BUT at last they still didn't turn up...hurmm


naseb baek mlm tu aku dpt je bergumbira ber BBQ ikan 5 ekoq..wpon juz 3 of us tp suasane still meriah..mayb coz we ols dah lame x jmpe..yg plg best mlm tu mmg aktiviti aku terisi dgn sgt berpekdah..dpt ber BBQ, mkn2, men2 celup air sungai hehe n siap leh de aktiviti bakar lemak lg which is play badminton..syok gak beb men badminton tp sg..aman angin pon x ganas..after bakar lemak tepu, sejukkan badan dgn memberi mkn roti kpd ikan2 sungai..hoho mlm yg sgt terisi dgn berpekdah dah sempat melakukan amal jariah pd ikan2 tuh...hehe


Ahad, bangun se awal 7 pg..plan nak bgn tuk subo gajah around 6.45 but still x berjaye menggajahkan diri sebaliknye telah menvavikan dri terlpas suboh gajah..tp still qada' la suboh kol 7 pg tuh..hehe ampun YA Allah!!!


Slps solat, cbe tuk tak menvavikan diri lg menyarung selimut..tp twus bergegas bekfast coz nak trekking..tp malangnye dpt trekking sejaoh 500 meter jew..500 meter bermula dr chalet yg aku stay okk..hehe..aku la yg sgt penakut nak trekking msuk utan berdua jew..memula alasannye takut sesat, alasan kedua takut dgn pemikat burung yg aku xtau die nak pikat burung pe sebenonye TING!!!!hehe, yg ketiga takut dgn uma yg spt milik buruh binaan PATI..hahhaa pdhal jmpe umah je pon, xde pon jmpe PATI yg bermuke ala2 perogol bersiri jilat2 bibir..tp d sbbkan otak aku penuh dgn imaginasi halusinasi d luar kawalan, tgk umah je pon aku da leh berpikir sumthing yg unpredictable...so patah jew la lik tkut spjg perjlnn palehotak aku mkin kuat berhalusinasi..tp sblom berpatah balik, sempat rembat sabut seketul dua d uma buruh binaan PATI tu utk proses pembakaran arang..kutuk nak lebey tp sembat mengkejikan perangai huhu..sbb kami bijak..kami tau pe kegunaan sabut..hehe


Lps adegan mencuri sabut tuh, aku n dud twus pulang spt penyamun tarbus..sowg menatang beberape ketulan sabut dan sorg lg memegang ranting2 pokok yg basah berlumut..odw lik tu ter bau plak aroma d kdai pacik nasi lemak, aroma nasik lemak laaa...tup tup twus order 2 bungkus.. hehe bab mkn mmg NO. 1 okkk..bakar lemaknye x sampai doploh mnt tp tambah lemaknye berjam2..huhu lps mkn berendam plak tuk membolehkan bau2 badan we ols kekal abadi d sg pangsoon neh..hehe


Around 11 am tuh dua psg sahabat yg membawa pewut dtg dan bermulalah aktiviti utama we ols iaitu BBQ ayam lazat, satey, beball, ikan talapia juicy juice dan byk lg mknn...kami sume skali de 8 owang jew but we still njoy dat BBQ..berjalan lancar n meriah gak laa..wpon memasing sarat membawa pwut yg belom membesar tp they ols still aktif mandi manda sg. huhu msti active anak2 kowg ni nnti...dah kenyanggggg, jom balikkkkk!!!!!!hehe


After dis aku nak wat married party plak laaa, msti rmai yg single plak yg akan join kan????




1 comment:

dudud said...

hehe..yup!! organize more event after dis!! eventhou xde gamba yg dpt kite snap, tapi gamba2 still lekat kemas lam memori neh..yuhhuuuu!!! syok!!!