Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, August 23, 2009

Ramadhan: Day 2

Alhamdulillah aku berjaya x menidurkan diri slpas sahur arini..Day 2 Ramadhan..

Lps solat suboh aku twus menyengkangkan mate dpn my cutie idea pad..sambil2 tu wat laa kije2 opis..fuyyoo gle cemerlang..ni kl Datuk Ahmad tgk staff die cemni..mmg nanges arr beb..kehkeh..

Smlm alhamdulillah aku berbuke pose dgn sederhana tnpe melakukan pembaziran sbb sume mknn d masak sendiri (d msk oleh my sis ehh..ngeehehe)..mkn asam pedas ikan kerisi, sayur bendi grg sambal, buah melake n puding trifle..air sarsi n air teh..burpp!!Alhamdulillah wpon lauk simple je tp ckup tuk membuatkan aku terbongkang lps solat maghrib..plan nak pi terawih tp xmmpu sbb mate n badan sume berat..cess alasan sungguh cakerrr..dah la 1st ramadhan pon same..memula niat berkobar2 nak teraweh, tp mase maghrib tu tetbe ujan..memula slow..pastu guruh kuat gle smpi anak owang kat atas tuh nanges pijo2..then ujan turun dgn lebat bersilih ganti dgn kilat sabung menyabung..weh ni bkn cite drama ehh..mungkin Allah nak uji hamba-Nya d ari pertama teraweh..ternyata aku antarenye yg x tahan dugaan..wpon niat kuat nak teraweh tp bile kilat sabung menyabung jer twus pkir "alamak, kilat laa, camne nak ke surau??dah la slipo jepun aku tuh licin gile.." pergh alasan mcm siyyal jew..pdhal bley jew wat teraweh kat uma okk..kl da tanak pi tuh,sila jgn wat 100 ribu alasan ehh..hehe


Ok gak kan kl x tdo lpas sahur..rase fresh jew hotak nehh..tgh aku layan2 tenet neh, tetbe aku dengo sore ketepak ketepek ketepakk ketepekk jln2 kat lua bilik aku..then ketuk2 pintu bilik aku nehh..aissh bln2 pose ni kan antu setan sume kne ikat kuat2 dgn rantai besi seploh inchi..ke setan neh de ilmu sihir bley melepaskan diri dr ikatan..kl x pon toyol yg bertuan..wehh toyol!! aku dah xde wit pon..gaji lom in nehh..kl ko dapat pon de la doploh keping tiket wayang da kuning plus 5 keping notes singgit..huhu memule tu aku biorkan aje..x lame pastu aku dengo sore plak..sore cam nyanyi2 haahahuuuu..gembira toyol neh, ko hingat lumayan ke hasil ko dpt kat cni??emm tp munyik cam x bape nak jelas..owang kate kl munyik tu cam jaohh n x jelas means die dkat ngan kiter...haihh x senang dok aku dlm bilik nehh...ko nak kne ikat ehh..meh dtg!!mehh...ini la die toyolnyerr...erkk



::owhh..amir ajim upenyerrr::


Lame aku x update pasal dak motak IPIN nehh..tp skang da x motak sgt..dah tumbuh rambut lentik2..amirr ajim da pandai jln kedek2..tu yg kl sedo pepagi, die merayap satu umah sorg2..cemtu la gaye dak ketik yg nak dpt adekk..kecik2 da kne survive sendiri..kl haus carik la botol air masak sendiri kat dapur ehh amirrr...hehe


No comments: